2014. október 10., péntek

39.Rész




Sziasztok, sajnos nem tudtam hozni részt ezen a héten, így ez most sokkal hosszabb lett mint szoktam írni és remélem nincs hari.;) ♥
Maya...

Berry kellett nekem és senki más. Igazából ezt sem értettem hogy miért Berry, hisz ilyenkor Connor szokott mellém állni de örülök annak hogy van mellettem egy "másik én"
Mikor belépett James és Brad a szobába átfutott rajtam a hideg. próbáltam a szemkontaktust kerülni, de James ezt nem hagyta annyiban ahogy Tristan sem és talán Brad is ezt csinálta Berryvel.
- Mondom én hogy a Vamps fiúknak nincs ki a négy kereke. - mondtam megjegyzés kép mire Berry és öccse elkezdett nevetni. 
Igaz hogy sok minden történt velem ez alatt az egy hét alatt, de szeretném azt hogy boldog legyek és ne álljak hadi lábon mindenkivel, tudom hogy flegma és bunkó vagyok, de ezt meg kell szoknia mindenkinek. 
- Mi volt? - húzott egy kicsit arrébb Con. 
- Semmi, megnyugodtunk mind a ketten. - mondtam mély levegőt véve. - Veletek mi volt? 
- Brad el akarta üttetni magát. - rázta fejét Connor. 
- Micsoda? - kerekedtek ki a szemeim, mire Berryre néztem aki Braddel beszélt négy szem közt. 
Gondolom ezt Brad közölte már így nem akarok pletykás lenni. 
- James és Tris? - kérdeztem Connort. 
- Tristan nagyon haragszik Jamesre miattad, de majd megoldjuk. Én tudod hogy itt leszek ahogy Berry is. 
Erre már csak megölelni tudtam legjobb barátomat amit ő viszonzott. 
*csöngettek*
- Ki az a nyomorék aki délben csönget? - kérdeztem mire ajtó elé álltam és nagyon nem volt kedvező amit láttam. 
 
- Istenem! Már csak ez hiányzott. - fejezte be gondolatmenetem Berry. - Maya, mi lenne ha mi inkább felmennénk a szobádba? 
- Nem rossz ötlet. - mondta helyettem kicsit ingerültebben Brad. 
Rázott a hideg és lehet Berrytől a bacikat összeszedtem ami meglepő volt hisz már csak köhögött. Bradnek még az orra folyt, de az még tűrhető. 
- Gyertek. - mondta Alex mellöl Connor. 
Lassan felsétáltunk Connor és Alex mögött a lépcsőn és udvariasan ajtót nyitott nekünk Connor. Alexet és Berryt előre engedve Connor rám csapta az ajtót és kulccsal is rá zárt.  Én egy "mi?" fejet vágva a zárt ajtóra kaptam a fejem ahogy az ágyon ülő testvér pár is. 
- Connor nyiss ajtót most! - üvöltözött Berry és az ajtót kezdte ütni. 
A pulcsimért nyúltam és az asztalról elvettem egy csatomat elvettem. Alex is kiabálni kezdett az ajtónál, de nem mentek sokra. 
- Vigyázzatok. - mondtam, mire a kulcslyukhoz hajoltam és a csattal elkezdtem bütykölni a zárat. 
- Maya nem fog menni, nem filmben élünk! - mondta Berry hitetlenkedve. 
Erre már csak egy kattanást lehetett hallani és Berry rám nézett. 
 
- Bocs, Maya Evans! - mondta mentegetőzve.  
A lépcső tetejére kuporodtunk. 
- Idegbeteg The Vamps & nyomi 5SOS - suttogtam mire Berry elkezdett kacagni.
- Mit akartok?
- Csak tudatni hogy ha nem láttátok volna a híradót akkor most...
- Képzeld! Láttuk az elcseszett burád a híradóban! - Baszta a választ Connor Michaelhez.
- Maya! - "kiabált" rám Berry suttogva.
Le akartam indulni, de Alex és Berry megint vissza húzott.
Istenemre mondom fura egy testvérpár ez is...
- Ha szabad, ha nem. Most Lemegyek és eltöröm valaki orrát.
- Maya! - Kiabált rám Berry amire Alex csak egy óriásit csittegett.
Nem hallották meg a srácok, még jó, de Luke fel pillantott ránk. Felvontam a szemöldökét, mire Berry vissza húzta a fejét. Én csak a mutató ujjamat tartottam ajkaim elé, mire rám mosolygott szép kék szemével és terelte a szót. Ez volt az az egy kérdés ami csengett a fülemben... Hogy lehet egy ilyen elcseszett banda énekese egy ilyen normális és édes srác? Jó a The Vamps-ban is van egy köcsög srác, nem akarok célozgatni (James,) de akkor is!
- Luke-on azt lehet látni hogy bunkó öntelt barom vagyok aki nem foglalkozik senkivel csak magával, ja nem ez pont hogy James. - Javítottam ki magam.
- Ez azért bunkó dolog volt Maya. Elhiszem hogy haragszol, de ennyire nem gonosz James. - Védte Jamest Berry.
- Na és hallom hogy össze kaptál a csajommal. - Mondta Michael, mire mind a hárman oda kaptuk a fejünk.
- Na és? Mi közöd van hozzá?
- Ismétlem, csajom!
- A ló faszt a te csajod. Egyenlőre az én barátnőm, lehet össze kaptunk egy kis dolgon, de nincs semmi jogod bele szólni.
- És akkor mi van a szerb barátnőddel? Ő neki sincs bele szólása?
- Na jól van ennyi. - Mondta James, mire neki esett Michaelnek.
Connor Luke és Tristan is alig ha szét tudta volna szedni őket.
- Maya, le kéne menni- Mondta Berry.
Én egy jól van arckifejezést vágva bólintottam és lesétáltunk a lépcsőn.
A srácok verekedni kezdték, aminek két lány sehogy sem tudott volna véget vetni, így felálltunk az asztalra és egyszerre elsikítottuk magunkat aminek hatására a srácok a fülüket fogva szétestek.
- Jól van, elegem volt! Indulás kifelé!
- Hogy mondod cukor borsó?
- Mi van? A füleden Ülsz?
- Nem, de nem hallottam semmit a gyönyörű hangodtól. - Nyalizott Michael.
- Rendben, elmondom meg egyszer. - Mondtam mire Berry feldobott egy baseball ütött a kezembe. - Indulás, kifelé! - Hangsúlyoztam kedvesen, szelíden.
- Mindenki? - Nézett Connor rám.
- A Te Vamps srácok és Luke bent maradnak, a többi köcsög kitakarodik! - Sipákoltam.
Luke megtorpant előttem, ahogy James is. Szerettem volna négy szem közt beszélni Like-al amit Berry le is rendezett szinte mint egy kerítő. :)
Nem akartam semmi rosszat, csak beszélni vele hogy mi ez az egész, ennek ellenére James féltékenykedve járkált fel s alá a nappaliban hátha valamit meghall a konyhából, valami gyanúsat.
- Michaelék mit akarnak ezzel elérni? - kérdeztem
- Figyelj Maya, ezt sajnos még nekem sem esett le. Fogalmam sincs mire akarnak ki lyukadni, de az biztos nem lesz kegyes veletek és velem.
- Ezt hogy érted?
- Nem akartak engem ebben a csapatban tudni, de aztán bevettek, de úgy undorodva. És mivel hogy én kialltam melletted engem meg jobban ki kell közösíteni.
- Furcsa egy fazonok. Sajnállak.
- Sok lány azt hiszi hogy ez olyan egyszerű hogy velük lakok és minden a legnagyobb rendben van de közben nem! Éjjel-nappal piszkálódnak és sokszor nem is engednek hogy haza menjek egy kis időre a családomhoz. Most miután befejeztük a beszélgetést számon fognak kérni és ha elmondom nekik hogy mondtam valamit a tervükről megvernek.
- Az nem lehet. - Hitetlenkedtem, mire Luke a pólóját oldalra húzta és az oldala tele volt lila, kék és zöld foltokkal. Volt ahol vér aláfutásos volt a veséje tájékán.
- Istenem! - Kaptam a kezem a számhoz. Óvatosan megérintettem a lila felületű bort, mire felszisszen.
- Fáj?
- Is, hideg a kezed. - Mosolygott aranyosan.
James meg mindig fel és alá mászkált, hátha és éppen akkor pillantott meg minket amikor megöleltem Luke-ot aki éppen kifakadt magából és sírt. Próbáltam nyugtatgatni, sajnos nem lett jobban semmitől.
- Luke! idézem az anyám szavait..."Eldöntheted, hogy élni vagy létezni akarsz." Ha élni, állj ki magadért, ha csak létezni nem lesz időd élni az életet és csak annyit látsz hogy elfut melletted az élet. - mondtam kicsit bölcsebben.
James és Berry már megint kicsit össze kaptak, aminek kizárásos alapon miattam , de nem mondhattam Luke-nak hogy "bocs most inkább menj innen mert Jamesnek nincs ki a négy kereke" de mázlimra Luke épp indulni készült.
- Kösz Maya, sokat segítettél. - ölelt meg megint.
- Kérlek Luke, ne csináld ezt! Ne hagyd magad állj vissza.
Luke még egy búcsú puszit is adott ezzel kifejezve mennyire sokat jelentek "neki" nem mintha sok mindent tettem volna érte.  Lassan kikísértem a partra ahol Tristan és Michael megint csak kakas viadalt vívtak. Én már ezt sem tudtam mire vélni, reméltem nem miattam volt ez már megint.
- Tudjátok mit? tartsátok meg a két kis szajhát, de ne feledjétek vissza fogunk jönni!
- Azt mondta szajha? - jött mellém Berry.
- Ezt nem mondtam volna. - mondta Luke, de én addigra már ott voltam Michaelnél.
Kikaptam Asthon kezéből a táskáját és leütöttem. Miután feltápászkodott újra bevertem neki, de akkor már a bal öklömmel.
 

Ezzel a lendülettel Tristan kapott fel a vállára majd bevittek a házba. Próbáltam kiszabadulni Tris karjai közül ugyan is szét vetett az ideg és még püfölni akartam Michaelt, de mivel 5 percig a földön feküdt így nehéz lett volna "verekedni" vele. Berry James és Brad felmentek az emeletre üvöltözni egymással, míg én magamhoz tértem. Utálom ha valaki bántó dolgokat mond rólam és ilyenkor kissé elborul az agyam és nehéz vissza tartani.
***
Miután mindenki lenyugodott és elvonult valahová én a nappaliban maradtam Tigrissel. A tv-t kapcsolgatva gondolkoztam. Ilyen pocsékul töltöm már az első hetem Chicagoban? Mi ez már?
- Maya, beszélhetnénk? - jött le James és Berry a lépcsőn.
Barátnőm ki ment a konyhába mintha ott se lenne, nem mintha engem zavart volna.
- Miért? A szerb barátnőd nem ér rá?
- Maya! Ne csináld.
- Én? Te hazudtál a szemembe, te neked vannak szerb csajaid. Miért nem mondtad el legalább? akkor nem estem volna beléd, és nem lettem volna szerelmes fölöslegesen.
- Sajnálom...
- Sajnálod? Hát ennek örülök, remélem is. Komolyan tök szarul érzem magam, én vagyok az aki megint szarul jön ki ebből teljesen. Én aki olyan naiv voltam hogy beléd szerettem. Ez egy természeti katasztrófa.
- Nem! Akkor nem lettem volna boldog.
- Kezdek kételkedni benned. Vársz rám akkor is ha van barátom? Régóta ismersz és nem mertél színt vallani? Ez nem te vagy. Színésznek se menjél, szánalmas vagy. - álltam fel mellöle.
- Kérlek, higgy nekem. - fogta meg a csuklóm.
- James. Ne nézz kérlek idiótának. Hittem benned, de hazudtál.
- Tudom neked is voltak jó és rossz napok,
de még rólad szólnak naplómban a lapok!
Minden este írokpár sort, amikor érted beszélnek, 
Adjunk egy új esélyt, ennek az egésznek!
- Csak ezt ne! Kérlek James, ez nem én vagyok, ahogy te sem. Én nekem nincs ehhez türelmem, nem vagyok Berry hogy tudja romantikus lenni én még nem nőttel fel.
- Ahogy én sem!
- De James akkor is! Ne. - hunytam le a szemem. - Kedvellek, de szerintem ne most.
- De akkor is várni foglak.
Rá mosolyogtam szomorú arcára, mire Berrybe ütköztem kifele menet.
- Berry mi? - fonta össze karjait. - Olyan aranyosak vagytok.
- De ez nem én vagyok, én nem vagyok aranyos, se cuki sem szerelmes. Sajnálom. - mentem el a mosdóba.
A gyomromban harci repülő gépek csatáztak ijesztő hangot kiadva, mire hallottam egy pár lépést a lépcsőn. "Biztos felment Berry és James" és így is volt.
Mindenki fent volt, de persze engem hagyjatok itt lent Tigrissel. - gondolkoztam és kimentem a folyosóra.
Lépteket hallottam a konyhából, így kisétáltam, mire rájöttem hogy nincs senki sehol. Akkor hol vannak? Tigris sétálgatott vagy mi? Mire észbe kaptam egyet tudtam sikítani és levegőt már nem kaptam.

1 megjegyzés: