2014. október 5., vasárnap

37.Rész

 

Miután Berry mellől szét szedett a két srác a kedvem megint csak lelapult. James a szobájába vitt, majd Leült velem szemben. Egyedül mosolya álltál lettem vidámabb de nem sokáig. Valamiért a srácoknak ma ilyen kedvük van? Össze vesznek mindenkivel?
- Hogy-hogy vissza csókolták Tristan előtt?
- Tudtommal járunk. - Mosolyogtam.
- Igen, de Tristan le van maradva és nem akarok erről vitát nyitni vele.
- Szóval, félsz tőle?
- Nem! - Förmedt rám. - Csak nem akarom hogy e miatt minden felboruljon.
- Tudom hogy inkább Tristan mint én, de ezt nem kell még a szemembe mondani. - Mondtam kicsit mérgesebben.
- Maya nem akarok össze veszni ez miatt veled.
- Már mindegy. - legyintettem.
Míg egymást szidtuk össze-vissza Berry és Brad a nagy kiabálásra berontott.
- Mi történt? - Kérdezte Brad.
- Semmi! - Hagytam ott a két srácot. - Valaki elvinne ahhoz a kibontott szemészhez?- Dörzsöltem szememet meg.
James utánam jött ahogy Berry is hogy már megint mi bajunk van, de inkább négy szem közt mondom majd el Berrynek.
- James, elvinnél kérlek szemészhez?
James ingerülten körzött fejével, mire fogta a kocsi kulcsot és a csuklómat megfogva kisietett velem. Berry meg utolsónak ki kiabálta hogy "lassan vezessetek" és beszállva az autóba James kihajtott a feljárón.
- Nem akartam veszekedni. - Mondtam végül a nagy csönd közepette. - Csak Michael Tristan Berry te annyi minden van és nem tudok sorrendbe helyezni titeket.
- Nem akartam ezt az egészet felhozni, de Maya egyszer el kell mondani Tristannek az igazat, vagy majd az esküvőre sem hívod el?
- Hú de előre tervezünk. - Nevettem végül.
James rám pillantott majd gyorsan vissza az útra. Furcsa egy srác, de én nekem így McVey. Nélküle nincs The Vamps, nincs az igaz szerelem és a boldogság hogy ő mellettem áll. Lehet hogy Berry Brad Connor és Tristan is mellettem áll, de nem Brad volt az aki mikor meg akartak erőszakolni kiállt mindenki elé és úgy állkapcson vágta a gyereket hogy kifeküdt. James és Tristan volt az és ezért nagyon hálás is leszek.
Mikor beértünk a rendelőbe a sok kisgyerek mellett én jóval magasabbnak tűntek ahogy colos James is. Aranyosan oda sétáltak mellénk és köszöntek.
- Maya Evans. - Mondta egy 20 perccel később az orvos.
Felálltam és Jamest magammal húzva bementek a kivizsgálásra.
Először az orvos megkérdezte mi a gondom.
- Sokszor elhomályosodik minden vagy ötvenet kell pislognom hogy kitisztuljon egy kicsit a látás, olvasni nagyon közelről tudok és sokszor könnyezek.
- Értem, akkor ez lehet allergia is, de kétlem hogy ilyenkor az lenne. Megvizsgáljuk milyen messzire látsz és azzal eldől hogy a látásodban mi a hiba. - Az orvos Lehúzta az egyik plakátot és rajta a sok apró betű után a kisebbek jöttek. Hangosan fel kellett olvasnom aminek a negyedénél már úgy hunyorítottam hogy majd kiestek a szemeim.
- Ms.Evans, a látásával annyi a probléma hogy szemüveg, nem csak olvasni úgy általában. A strandra, fürdeni nem kell, de iskolába vagy akár otthonra kell. A szemüveg fajtáját most meg kell beszélnünk ugyan is, nem kőr alakú a szeme és ezért zöldes lencse kell bele ami 1,5%-os.
Erre Jamesel bólintottunk.
Én nem értettem egyáltalán, de biztos hogy elég ha annyit csinálok hogy pislogok.
- Mr. . - kezdte az orvos.
- McVey.
- Mr.McVey, a barátnőjének ugye bár most fel is írom a szemüveg részleteit és most megkérem önöket hogy menjenek el és vegyenek egy szemüveget.
James aranyosan bólintott majd kezét fogott az orvossal és kisétáltunk a rendelőből. Kezdtem aggódni hogy a szemüvegek nagyja nem fog jól állni és még csúnyább leszek mint voltam.
- Legyen fekete fehér a keret. - Mosolygott James. - Kiemeli majd a szép szemed. - Fogta meg a kezem.
- Biztos hogy csúnyább leszek mint voltam.
- Maya! Fejezd be!
Oldalra húztam a számat mire James közel hajolt és adott egy puszit. Hogy fogok kinézni. Hmm. Rossz bele gondolni. Újra beszállva az autóba James elkezdett valamit énekelni, de nem The Vamps volt hanem AC/DC. Ezért is imádom Jamest mert mindig azt csinálja ami nekem jó. Én is beszálltam és olyan jól nyomtuk ketten, pedig nincs hangom. James míg énekeltünk engem nézett a vissza pillantó tükörből és féltem hogy nem az útra figyel. Kifelé fordultam had nézzem a tájat, amikor Tristan és Connor egy kisebb elágazásnál futott.
- Alj meg! - Szóltam Jamesnek, mire gyorsan befékezett.
Gyorsan kiszálltam a kocsiból és Tristan felém rohant. Connor lemaradt egy kissé, de utána ő is át ölelt.
- Mosolyogtam történt? - szállt ki James.
- Gyorsan, szállj vissza. Húzzunk innen! - Kiabált Connor és beszálltunk a kocsiba. Tristan előre Con és én pedig hátra.
Akkor vettem észre hogy motoros fickók jöttek motorral utánunk. Hátra néztem és egyre közelebb jöttek.
- McVey, gyorsabb!
Ahogy ezt kimondtam James úgy bele taposott a házba hogy Connor a csomag tartóban kötött ki. Elkezdtem nevetni, mire gonoszan rám pillantott.
- Segíts már!
- Elhagytuk őket? - Kérdezte Tristan.
- Igen! - Mondta Con.
Ez jó akció volt Imádtam. James nem is tudom honnan szalajtott egy ilyen jó sofőr szerepet.
- Skacok mi lenne ha bébi csősz lennék egy pár hónapig? Bár nem egyedül. Pénzt keresnék és menő hogy imádom a gyerekeket.
- Ez nem is olyan rossz ötlet. Berryvel óvónők lennétek és meghívnátok vacsizni. - Mondta James.
- Azt lesheted! Amúgy Tristan mi volt ez az egész?
- Hát tudod az úgy volt...- Kezdett bele végül. - Nem vagytok éhesek.
- Evans! - Mondta James.
- Jól van na! Kicsit rosszul időzített Con amikor fikázta Maya rocker stílusát.
- Nem is igaz! - Mondta Connor.
- Tristan! - Szóltam rá.
- Jól van, én voltam. - Húzta oldalra Tris a száját.
Úgy tudtam. Connor nem ilyen, neki ha valami gondja van a szemembe mondja, meg Con nem mondaná ilyet hisz imádja a Rock zenét. Tristan nagyon bénán tud hazafi és felismertem hogy hazudik. Ezzel nehezen tudott volna hazudni hisz rég óta ismerem.
- Amúgy ti mi járatban? - Kérdezte Con.
- James most visz szemüveget venni ugyan is valaki ELFELEJTETTE! - Mondtam szemre hányóan.
- Bocsi. - Mondta Tris
- Már megszoktam hogy elfelejtesz. - Legyintettem.
Tristan ezen megint veszekedni kezdett velem, hogy "én nagyon is foglalkozok veled" meg hogy "nem becsülöm meg azt hogy nem Japánba mentem hanem Chicagóba"
- Hú tényleg nagy különbség az a pár ezer kilométer. Tudod rajtad is nehéz kiigazodni l egyszer csak fellépsz mint a normális bátyám máskor meg én vagyok a hibás hogy levegőt veszek.
- Miért forgatod ki a szavaimat?
- Te vagy ilyen faszfej! - Vágtam rá, mire Con inkább lenyugtatott James pedig leparkolt az út szélére.
- Addig nem megyünk tovább amíg nem higgad le mindenki! - Mondta James, mire én már is kiszálltam.
- Most hova mész? - Kérdezte Tristan.
- Megkértem a laza természetű idióta szerető bátyám levedlett bőrét!
- Mi van? - Nézett rám.
- Maya, gyere vissza kérlek! - Mondta James.
Na jól van, de mert csak szépen kérte James.
- Komolyan mondom, néha olyan vagy, mintha immunis lennél az én hangomra, vagy nem tudom. - Mondta Tristan. - De bezzeg James hangjára egyáltalán Nem!
- Ez nem tartozik Jamesre! Fejezd be!
- Mi nem tartozik Jamesre? Az hogy féltelek tőle?
- Te még a levegőtől is féltesz! Nem tudom mi bajod van. Tavaly olyan normális voltál. Akkor jobban bírtalak. Nem tudom te vagy én látom másként a világot?
- Nem másként látom, hanem ismerem Jamest.
- Tényleg? - Nézett rá James Tristanre. - Akkor miért vagy ilyen ellenszenves? Hisz ismersz vagy nem? Legjobb haverok vagyunk 5 éve.
- Épp ez az! Mindent megbasztál aminek nagy segge és semmi önbecsülése.
- És miből gondolod hogy Mayával is ezt tenném? Tudtommal 3 hónapja nincs egy lány barátom sem!
Tristan üvölteni kezdett míg James halál nyugodtan beszélt hozzá. Jó volt amikor rólam kezdett csúnya dolgokat beszélni Tris és James rá kiabált, de inkább kimaradtam ebből a vitából ahogy Con is. - Ne is haragudj már meg, de te vagy a bunkó gerinctelen! Brad és Berry járnak, de te azért is noszogatod Berryt miközben van BARÁTJA! - Vágta James Tristan fejéhez.
- Persze, takarózz velem! És mi van a svéd kis barátnőiddel?
- Ezt nem így kéne megbeszélni. - Kiabált James.
- Micsoda? - Néztem Jamesre, majd Tristanre majd a mellettem álló Connorra.
- Igen, az ártatlan kis szerelmed, McVey általában 3 vagy 4 csajjal is kavar egyszerre. Ja, hogy erről nem beszélt? Értem akkor ezt a naivságot. - Mosolygott el azon, hogy ő világosíthatott fék előbb.
- Maya, hallgass meg! Nem úgy van ahogy Tristan mondja! - Mentegetőzött.
Inkább meg sem szólaltam megfordultam és elindultam haza felé. Connor fogta meg a csuklómat és sétált mellém. Könnyeim újra kigördültek Connor pedig vissza pillantott a srácokra akik már majdnem hogy ott hagyták egymást a picsába. Én mint mindig leszarom a dolgokat, de most még jobban nem érdekelt mi történik, haza indultam.
- Maya, Maya állj már meg! - Kiabált James.
Connor megállt és magával rántott vissza. Nem akartam hogy James megint lásson sírni hisz számomra ez nagyon kínos. Próbáltam kiszabadulni Con karjai közül, de James előbb ért hozzánk.
Míg Connor magához szorított James óvatosan megfogta a csuklómat és a szemembe nézett.
- Engedj el Ball! - sírtam tovább. Connor lassan elengedett és már nem tudtam hova menjek siettem erre-arra és egyáltalán nem tudtam mit kezdjek magammal a sztráda szélén mint egy stoppos kurva. Kezdtem azt érezni hogy inkább elcsapatom magam mint hogy tovább éljem ezt a majdnem életnek mondható rabságot.
- Maya, gyere menjünk haza. - Állt meg az autóval mellettem Tristan.
Bebaszódtam a kocsiba és a sofőr ülés mögé bekuporodtam. Kifelé az ablakon néztem és imádkoztam hogy Connor üljön inkább mellé, ami nem így lett. James ült mellém aminek most cseppet sem örültem. Hazafelé vettünk az irányt és reméltem hogy hamar haza érünk és Berryvel ja meg persze Braddel ezt az egészet tisztázhatom és talán több mindent elmond Brad most McVey vagy a bátyám. Egyre jobban sírtam és az ablakot is össze taknyoztam szándékom ellenére.
- Maya, kérlek végig hallgatsz? - Simogatott James.
- Ne érj hozzám! - Undorodtam.
James elkapta kezét majd reakciómat figyelte.
- Már itthon vagyunk. - Mondta Con, aminek kicsit jobban örültem.
A kocsiból mintha kirugdostak volna a házba meg csak szimplán sírva beestem. Brad és Berry pont a nappali közepén sétált amikor észre vették hogy bőgök mint egy taknyos gyerek.
- Úr isten, mi történt? - Állított fel Berry és Brad.
A fejem rajtam hogy egyáltalán nem tudnék most erről beszélni, de vették is a lapot. Brad megvárta míg Connor és a többi srác is bejönnek a lakásba had kérdezősködjenek. Én inkább felsétáltam nagy nehezemre az emeletre és a szobámba sietve a takarót fejemre húztam szégyenemben. A lenti beszélgetést tisztán lehetett hallani ugyan is egy kis résre nyitottam az ajtót.
- James mi történt? - Kérdezte Berry.
- Kérdezd inkább hogy mi nem. - Mondta Con.
- Majd Tris elmeséli úgy is annyira szeret pletykákat továbbítani és hazugságokat terjeszteni! - Mondta James.
- Persze, állíts be megint engem gonosznak! - Förmedt Tristan barátomra. - Na mondjátok már!
- Először Tristan össze kapott Mayával, mire Jamest is bele kavarta és ebből lett egy óriási nagy balhé. Tristan valami James és a svéd barátnőjéről hadovált, meg arról hogy James mekkora suttyó hogy mindent megbasz aminek nagy segge és semmi önbecsülése. - Vázolta le nagyjából Connor.
- Persze hogy elmondom a véleményem Maya és James kapcsolatáról! Jamest rég óta ismerem és ez a bibi. Féltem Mayát!
- De pont Jamestől? - Kérdezte egy hatalmas nevetés közepette Brad.



A szipogástól alig ha hallottam hogy mit mondtak a végén Berryék, így inkább magamra csavarva a takaró beraktam azt a filmet amelyiket akkor nézem ha olyan szár kedvem van hogy nem kifejezés. Ez a halálos iramban összes része. Az általános emberek nem ilyen filmeket néznek ha szar a kedvük, de ki monda hogy általános vagyok?
Lépéseket hallottam a folyosóról így inkább levegőt sem vettem. Berry hangját hallottam meg hogy Jamesel beszél a lépcső tetején. Inkább kiszálltam az ágyból és az ajtó felé mentem leselkedni. Mázlimra nem láttak meg, de mindent hallottam hogy mi hogy van James és a barátnője között. Berry is kissé kiakadva förmedt "volt" barátomra és hangján lehetett hallani hogy ennél még nem volt dühösebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése