2014. szeptember 29., hétfő

34. Rész


Berry
Reggel mikor felkeltem Brad közelebb húzódott hozzám, majd átölelte a derekam. Valahogy most más illata volt mint szokott. Elmosolyodtam, mire hajamba puszilt. Megfordultam, hogy megcsókoljam mikor Connorral találtam szembe magam. Felsikoltottam.
- Mi a... - húzódtam el gyorsan.
- Gondoltam nem akarsz egyedül ébredni. - vigyorgott. Kezeimmel próbáltam lelökni az ágyból de nem hagyta. Csikizni kezdett amit utálok. Annyira nagyon csikis vagyok.
- Conno,...kér...lek! - dadogtam, mire abbahagyta. hirtelen erős fájdalom hasított a fejembe.
- Jól vagy? - nézett rám aggódva.
- Nem mondhatni. - mondtam orrhangon, majd egy zsepi után nyúlva kifújtam az orrom. - Brad? - kérdeztem.
- Lent van. Ő is elég rosszul van, csak nem akart felébreszteni az állandó orrfújásával. - válaszolta, majd kiment. Úgy tűnik tényleg megfáztunk tegnap este. Kikászálódtam az ágyból, majd a tükör felé vettem az irányt. Orrom piros volt, míg arcom még a szokottabbnál is fehérebb és sápadtabb. Brad szekrényéhez mentem, majd kivettem belőle egy melegítő nadrágot és egy pólót. Mindkettő óriási volt rám, de épp ezt szerettem bennük. Na meg a Bradley Simpson illatukat. Felkontyoltam hajam, majd lesétáltam a lépcsőn.
- Jól vagy? - siettem a kanapén kuporgó barátom felé. Vagy 3 pokrócba volt tekerve és orra piros volt. Elmosolyodott.
- Igen. - szipogott. - Most hogy itt vagy.  Legalább nem egyedül vagyok beteg. - tárta szét egyik karját, majd beültem mellé. Engem is bebugyulált a takaróba. Vállára döntöttem a fejem. Kicsit vacogni kezdtem. Szuper már lázas is vagyok.
- Betegecskéim. - lépett be a szobába Maya két bögre kakaóval. Már meglepődtem a kedvességén. Brad nyújtotta a kezét, hogy elvegye a bögrét, de nem kapta. - De édes vagy. Azt hiszed neked hoztam? - nevetett fel. - Nem. Én kettőt szoktam inni. - vigyorgott, majd kezünkbe adta a forró italokat.
- A többiek? - kérdeztem.
- Tristan még alszik. Persze ez nem lep meg. Connor még nem rég ment fel azt hiszem pont hozzád. James meg elment valamiért a boltba, meg visszaviszi a filmeket. - magyarázta, mire csak bólintottam. Brad átvonta rajtam karjait és így ölelt magához, bár a pokrócok nem nagyon engedték. A kakaómba kortyoltam.
- Hé. - jött le a lépcsőn Con.
- Mondd. - fordult felé Maya.
- Nem megyünk ki úszni? - vigyorgott gonoszan Connor.
- Aha. 1. nézz már rájuk. - mutatott ránk. - 2. nézz ki az ablakon 3. nézz megint rájuk. Nem akarom úgy végezni.
- Kösz. - vágtam hozzá egy párnát.
- Mi ez a köntös? - húzta meg Maya...hát köntösét tényleg nem tudom minek kéne nevezni.
- Nem tetszik? - vigyorgott Maya.
- De. Kifutóra való. - mondta Connor nevetve, mire Maya pózolni kezdett.
Egyre csak rosszabbul éreztem magam. Egyfolytában folyt az orrom. Rázott a hideg, de melegem volt, a fejem fájt egyfolytában. Szenvedtem és mindezt Brad előtt.
- Faszom.. - motyogtam orrom alatt.
- Mit mondtál? - vigyorgott rám Brad. Erre akaratlanul is elmosolyodtam. Az a mosoly...Hogy tud még ilyen állapotban is jókedvű lenni.
- Azt hogy alszom. - mondtam kis gondolkozási idő után, majd lábaimat kinyújtottam, így Bradre téve és befordultam a kanapén.
- Ne már. - mondta, majd kicsit lehúzta rólam a takart. Azonnal vacogni kezdtem. Nem tudtam, hogy direkt vagy véletlen csinálta, de az nem is érdekelt.
- Na nem. - rántottam vissza magamra.
- De lehúzod rólam. - húzta újra vissza.
- Baszki 3 kibaszott takarót hoztam. Nem elég? Persze hogy nem. Miért is lenne. Meg miért lenne udvarias a csajával Bradley Will Simpson. - állt meg csípőre tett kézzel előttünk Maya. Megszeppenve csöndesültünk el.
- De én nekem is kell. - mondta Brad.
- Hihetetlenek vagytok. Pont ugyanolyan makacs mindkettőtök, hogy azt már kezeltetni kéne. - mondta, majd a fotelból hozzánk dobott még egy pokrócot, amit azonnal tépni kezdtünk.
- Kettő Berryé, kettő a tied. - választott szét barátnőm, majd az ajtóba ment üdvözölni barátját. Én a takaró alá bújtattam fejemet is.
- Ha nagyon fázol idebújhatsz hozzám. - szólalt meg végül Brad. Aha. Azok után, hogy megakart fagyasztani most bújjak oda ha fázom.
- A takaróimra hajtasz mi? -ültem fel nevetve.
- Neeem. - nyújtotta el az "e" betűt.
- Akkor? - tette keresztbe karjaimat.
- A csajomra. - húzott egy pimasz mosolyt arcára.
- A csajod mi? Akit hagytál volna megfagyni. - fordultam vissza.
- Ne túlozz. Csak az egyik lábad volt kint a takaró alól. - nevetett, majd mozgolódni kezdett és egyszer csak rám vetette magát.
- Brad. - nyöszörögtem. - Összenyomsz. - próbáltam letolni magamról kezeimmel, de nm nagyon jött össze. Felnevetett, majd kezével hátam alá nyúlt, majd kicsit megemelve helyet cseréltünk, így mellkasára hajtva fejemet és egyik lábamat kinyújtva, átfonva dereka körül feküdtünk tovább.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, már nem tudok mit írni de remélem az a kettő kis szó is elég!! :) Nagyon szupin írtok!! :D Kövi??

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szerdán, de Dóritól függ :)

    VálaszTörlés