2014. szeptember 28., vasárnap

33.Rész

Maya...
Mikor Jamesel vissza sétáltunk azon kezdtem agyalni Berryék mit csinálhatnak. Magam elé bámulva sétáltam James mellett aki végig fürkészte arcomat. Kezdtem úgy érezni hogy csak barátok ként sétáltunk így közelebb mentem hozzá.
Hideg kezemhez James meleg keze hozzáért végig futott rajtam a hideg.
- Tudod mennyire szeretlek? - Nézett végül rám.
-Nem.- Mosolyogtam.
- Alszol ma velem? - Terelte a szót.
Elnevettem magam, mire James csak rám nézett.
- Ha nagyon akarod. - Vontam vállát mintha könnyen kapható lennék.
- Jól van, akkor aludj a bátyáddal. - Fordult el, de a kezem még mindig fogta.
Vissza húztam magam mellé mire csak megcsókolt.
Mikor elváltak ajkaink James keze lecsúszott egészen a fenekemig.
- Merész ma valaki. - Húztam vissza a kezét derekamra.
- Mindig ilyen vagyok. - Akart megcsókolni, de gyorsan elengedtem kezét és felrohantam a teraszra. A nappaliba érve Alexet pillantottam meg, aki szúrós tekintettel nézett rám. A víz már csak szőke hajamról csöpögött le ami nagy hangzavart csinált.
- Szasz öcsi. - Intettem neki, mire felállt és James mellett elment vállával meglökve. Fáradtan utána tekintettünk mire Alex felment az emeletre.
- Ezen a gyerekek kiigazodni lehetetlen. Nincs benne véletlen Evans vér? - Kérdezte James halál viccesen, mire gonoszan rá pillantottam. - Tudod hogy hülyéskedek. - Csókolt meg megint.
Lassan felmentünk a McVey álltál őrzött szobába. James szó nélkül kezdett öltözni pizsamájába, mire kérdőn rá néztem.
- Nem akarsz fürödni?
- Miért zavar ha nem?
- Engem nem zavar a halkakis víz szaga a barna illatos bőrödön. - Mosolyogtam el kajlán.
- Jól van nyertél. - Kezdett levetkőzni alsógatyára.
Én egy percre sem vettem le a szemem csak mert ő sem vette le délelőtt rólam.
- Remélem te is fürdesz. - Közeledett felém majd hanyatt lökött az ágynak és fölém hajolt.
- Mi van ha nem? - Húztam arcomra egy oldal mosolyt.
- Büntetést kapsz Evans!
- Hm, jól hangzik. - Löktem magamról le.
James sertődötten felállt és kiment szembe a fürdőbe. Berry és Brad éppen akkor jött fel a lépcsőn mikor én az ajtó félfának támaszkodva James fenekét néztem és ő alsó gatyába sétálgatott.
- Szemed levedd azt csak én nézhetem. - Szóltam rá Berryre aki elpirulva Bradre nézett.
Braddel csak felnevettünk mire egy megjegyzést hozzá fűzött Berry.
- Az Evans tesoknak mániája beégessék az embereket? - Kérdezte költői kérdés kép és elment mellettem egy Jó éjszakát köszönve.
Brad adott egy jó éjszakát puszit ahogy ezt Tristannel szokta majd Berry kezét megfogva bementek a szobába.
- Vissza fordultam a szobába majd szokásomhoz híven ablakot nyitottam és beültem a párkányra. Az eső már nem esett, a vizet a reggeli napfény sütötte meg a madarak már hangosan csiripeltek és James megnyitotta a csapot. Ezen elmosolyodtam és lenéztem a földre.
A nagy csönd hallatán elkeztem énekelgetni. Nem tudtam mit, de tudtam a dalszöveget és tetszett is. Az ablakban vissza tükröződőtt a hátsó udvar, ahol egyszer sem voltunk. Egy kék színű lepel borította nagy részét és körülötte nap ágyak grill sütő és egy hinta volt fel logatva a legmagasabb fára. A teraszt egy kisebb tető védte ahova fotelek voltak kirakva és egy két kanapé is körbe volt rakva egy alacsony étkező asztalhoz. Virágok voltak ültetve a beton melletti kis földre és ahol a szomszédok át tudtak volna lesni egy óriási sövény volt ültetve.
- Mit nézel Evans? - ült mellém James vizes hajával.
- Nem is mondtátok hogy van egy medence és hátsó udvar. - Mondtam és a kéken világító szemébe néztem.
- Nem kérdezted. - Csókolt meg.
Csókunkat egy kis ördög fióka miatt szakítottuk meg.
- Szia Tigris gyere ide. - Hajolt le James.
- És én ne legyek féltékeny. - Fontam össze karjaim.
James letette a cicát a földre, majd felvettem karjaiba és átrakott az ágyra. Újra fölém hajolt, mire apró csókokkal kezdte behinteni nyakam környékét. James ezt kiengesztelésűl csinálta, de nem ért el vele semmit, mire mellém feküdt.
- Tudod elfelejtettem mondani mennyire szeretlek. - Erre már elmosolyodtam és oldalra fordítva a fejem Jamesre figyeltem és semmi másra. - Semmi sem pótolhatna téged, annyira hogy akár az életem rád áldoznám.
- De nyálas kedvében van valaki. - Mosolyogtam el hisz nem ezt a McVeyt ismertem 3 évig és most hirtelen Lemegyek hiába ahogy viselkedik néha.- Nem tetszik nekem ez a McVey. Mintha valamit akarnál.
- Igen, téged. - Csókolt meg hevesebben a kelleténél, mire az ajtó felé rohant és bezárta az ajtót. Kajlán rám mosolygott és újra hevesen csókolni kezdett. Keze egyre lejjebb vándorolt majd benyúlt nyirkos pólóm alá. Ekkor kapcsoltam hogy...
- Megyek fürdeni. - váltak el ajkaink.
- Ne csináld. - Kérlelt, mire az ajtót akartam kinyitott, de James felemelt a kulcsot.- Ha kell vedd el.
Ezt a McVeyt ismertem, ezt már szeretem. Gonosz lélek, de én imádom. Közelebb mentem hozzá, mire kezem derekához ért. Felhúztam pólóját, mire hideg kezemmel bordáihoz értem. A reakciója és kisebb fajta nyögés volt, mire kikaptam kezéből a kulcsot és szabadultam. Átmentem a szobámba a pizsamámért, majd bezárkóztam. Mikor megnyitottam a zuhanyzót hangokat hallottam a fürdő elől. Ha jól tippeltem James és Berry beszélgetett hisz felismertem McVey mély és dőrmögő hangját. Gyorsan elkészültem hogy James mellé feküdhessek, mikor Tristan hulla fejjel elem állt.
- Jó éjt Húgi. - Csücsörített.
- Tristan te holt részeg vagy.
- Fogd be szöszi, nincs bajom. Feküdj le mert megyek inni. - Mondta és arrébb lökött. Berry és James abba hagyták a beszélgetést és inkább engem figyeltek mit lépek erre. Megfogtam Tristan csuklóját és be ráncigáltam a szobájába. Az ajtót nyitva hagytam hogy a fény jöjjön be és mert Berry érdeklődően nézte végig a történeteket. Gondolom nem látta Trist ennyire részegen, de én már megszoktam. Ismerem és tudom hogy ilyenkor engem akár látni utoljára míg elalszik. Ezt 3 éve mondta nekem másnaposan és azóta tudom hogy szeret és hogy gondol rám.
- Gyere Tristan. - ültettem le óvatosan az ágyra.
- Alszol velem Húgi? - Nézett rám vörös karikás szemeivel.
- Tristan, most nem. De itt maradok veled ha szeretnéd.
- De csak egy kicsit. És jól vigyázz Jamesel nem tudod milyen. - Mosolyogtam.dta utoljára.
- Rendben Tristan. - Adtam neki egy jó éjt puszit homlokára, majd betakartam Trist. Nem is kellett 3 perc és már horkolt.
Lassan kimeneten a folyosóra ahol Berry támaszkodva a falnak engem nézett.
- Olyan aranyosak tudtok lenni.
- Ilyenkor Trisant sajnálom. Nem tudom miért. Olyan laza szokott lenni, de mióta 3 éve történt az a balesetem Tristan olyan feszült hogy az nem kifejezés.
- Gondolom. Na de megyek fürdeni és alszok, ti meg ne csináljátok olyan amit megbántok majd holnap. - Ölelt meg és fél is szívódott.
Besétáktam McVey szobájába majd a félhomályban megkertem az ágyat,  majd hideg testemmel bebújtam James mellé. Közelebb feküdtem majd magához húzott és elaludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése