2014. szeptember 26., péntek

31.Rész

 
- Picsába! - Csúszott ki számon. 
Miért kell mindennek máshogy történnie? Basszus. 
- Szerelem. - Mondta végül Connor. 
- És ez mióta van? 
- Tristan azt hiszi hogy mindig is rossz ízlésem colt, ezért is szerettem volna megtalálni a legnormálisabb barátot. 
- James erre felállt majd felment a lépcsőn és becsapta az ajtót. 
- Inkább ittam volna. - Sütöttem le a szemem majd feltápászkodva felmentés a lépcsőn. 
- James kérlek nyisd ki. - Kérleltem.
- Miért? Connor nem tudja?
- Kérlek hallgass meg! - Mondtam az ajtó másik felén duzzogó Jamesnek.
- Legnormálisabb pasi Mi? Pf.. - duzzogott
Inkább benyitottam és a sötétben Jamest keresgéltem. Telefonom zseblámpája erősen világított és a sarokban gubbasztó Jamest láttam még. 
- James, hallgass meg!
- Minek? Hogy megint hazudj? Hogy mindenkinek bemeséld milyen álszent vagy? 
- James. Tristan miatt csináltam jó? - fakadtam ki és kicsit hangosabban beszéltem a kelleténél. - Ha nem mondom hogy Connorral járok most annyira össze lennétek veszve hogy akár el is költözne valaki innen. 
- És ezt hogyan ?
- Úgy hogy nekem mikor kellett legnormálisabb srác? Nekem mindig is az őrült McVey srác kellett. - Mondtam mosolyogva, mire James felállt. 
- De mikor terveztem ki ezt Evans? 
- Amikor re éppen Pizzát! vásároltál. - Mondtam nagyon mély hangon a pizza szót. 
- Értem és én épp ezért fogok mindig megbocsátani az Evans testvérteknek. Mert mindig őszinték. - Csókolt meg végül James. - De ugye Connor tudja hogy nem vagy a csaja igazából?
- Persze, ő már mindent tud, de gyere vissza velem vetkőzni egyet. - Mondtam majd le sétáltunk nem feltűnően a földszintre ahol Tristan kérdőre vont minket. 
- Nem kötöm az orrodra! - Vágtam rá és James pörgetett. 
Berry és nálam állt meg. Persze mázlimra ő kérdezett és nem én.
- Mikor jöttetek össze Connorral? - kérdezte a szemöldökét fel le huzigálva. 
- Inkább iszom. - ráztam meg a fejem mire a 2 literes üvegbe belekortyoltam. 
Inkább pörgetett Berry is aminek vége megint csak Connorra és Jamesre esett. Jaj nekem ez már kezd kínos lenni. Én nem is figyeltem a játékra hanem szám ízét kezdtem vizsgálni és rájöttem hogy jó íze van ennek a pálinkának. Ebből a gondolatból egy mosoly derült arcomra, mire a félhomályban Berry is elmosolyodott míg engem nézett. 
- James, emlékszel mikor írtál egy verset 2 éve valakinek? - kérdezte Connor. 
James csak bólintott mire rám nézett Berryvel egyetemben. Éreztem arcom kipirosodni a sok szempár végett és James befejezte mondandóját. 
- Tényleg én is emlékszem arra a versre, kinek is írtad? Valami Macknek akinek volt egy fekete hajú piercinges barátja? - célozgatott Brad, mire rájuk néztem hisz rólam beszéltek, de nekem nem Mack a nevem hanem Maya... Jaj istenem!
Mikor leesett hogy miről van szó már késő volt és James belekezdett a versébe,
Írígység! 
"Irigylem a barátodat, mert mindig veled lehet, 
Minden eggyes pillanatban foghatja a kezed. 
Én is mennék hozzád, s nézném a szép szemed,
S azt hogy nagyon elbűvöltél elmondanám neked."
Berry elmosolyodva pillantott rám, mire én értetlenül rá néztem. Én nem értem, vagy csak szőke vagyok?
- Gyere te szöszi. - rántott fel Berry majd bevezetett a konyhába. - James 2 éve is szerelmes volt beléd!?
- Dehogy, hisz volt barátnője és nekem is "barátom"
- Nem érted te kis buta. - fogta meg a fejem. - Szerelmes beléd, ki tudja mióta.
- Értem, de így nyilvánosan? Tristan és Connor előtt?
- Rosszabb vagy mint egy tini sztár. Ő nem féltik ennyire a kapcsolatukat. - mondta Berry, mire megértettem mindent.
Na de hogy fogok Connor bénázásából kikászálódni? És hogy mondom szemtől szembe el Tristannek? Ehhez megint csak Berry kell majd.
- Segíts. - kérleltem végül. - Ez nem megy! Soha nem voltam szerelmes, soha nem volt olyan hogy Tristan elől titkoltam volna egy embert, mert sok mindent titkolok előle, de egy kapcsolatot nem. Berry.
- Segítek, csak ne hisztizz. - mondta nevetve. - Addig kiküldelek hogy Connorral nézzétek meg a biztosítékot mer már unom ezt a sötétséget.
Engedelmeskedtem Berry kérésének és felhúztam a nappaliban gubbasztó Connort és megkértem hogy segítsen. Mikor kimentünk a szakadó esőbe és a dörgő ég alá Connor remegni kezdett.
- Fázol?
- Nem, nem bírom a villámlást. - mondta majd közelebb állt hozzám.
- Azt hiszed ha szorosan mellém állsz engem csap meg a villám nem téged?
- Lehet.
- De te vagy a magasabb legalább 2 fejjel. - mondtam a colosnak.
Megnéztem a biztosíték táblát, amiben egy vastagabb kábel ki volt húzva. Ez nagyon érdekes, úgy tudtam Tristanék már megnézték ezt, de vajon csak kihúzták. Bedugtam a nagy vezetéket a helyére ami kicsit megcsípte az ujjam, de nem volt semmi. Connor megállított visszafele az eső alatt és őszintén rám nézett.
- Befejezhetjük a hazudozást? - kérdezte.
- Ne haragudj hogy ebbe bele rángattalak. Connor, tudod hogy szeretlek és nem akarom hogy Tristan miattam összevesszen mindenkivel, ugye megérted? - kérdeztem mire Connor magához húzott és megöllt.
- Emlékszem hogy vagy negyvenszer bele rángattál a hülyeségbe és tudtam hogy ez még csak a kezdet volt. - felete Con és inkább befele indult.
Utána tekintettem és hálát adtam istennek hogy ilyen barátaim vannak.Mikor csurom vizesen beléptem a hajó padlóra minden szempár engem nézett.
- Ezer mester mi? - nézett Berry Tristanre.
- Hülye buzi. - vágtam hozzá a legközelebbi tárgyat Tristanhez ami egy cipő volt. - Nem tudom melyikőtök ötlete volt, de nagyon rossz vicc volt! - mondtam és Tristan nevetve vissza ült a szőnyegre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése