2014. szeptember 25., csütörtök

30. Rész

Berry szemszöge
Basszus szét pisiltem magam a az első horrorfilm közbe is már. Én ezt nem fogom bírni. De szó szerint. Bepisilek ha izgulok. Ráadásul Maya az összes vért kiszorítja a kezemből.
- Ne haragudjatok, de nem bírom tovább! - mondtam, majd kiszakítva kezemet barátnőméből, kiszaladtam a mosdóba.
- Minden oké? - nézett rám Tristan mikor visszajöttem.
- Igen. Csak ha izgulok...akkor mindig pisilnem kell. - magyaráztam kipirulva, majd visszaültem volna a helyemre, de Brad az ölébe húzott. Maya egy szúrós pillantást vetett Bradre. Tovább néztük a filmet. Minden ijesztő résznék összerezzentem egy kicsit. Nem vagyok a horrorfilmek híve. Szerencsére vége lett nem is olyan sokára. Beteg egy film volt. Közben kint megeredt az eső. Villámlott is, ami elég ijesztő volt, így a horrorfilm mellé. Tristan kiment a pizzáért, majd egy tálcára rárakott vagy 3-mat. Felnevettem szerencsétlenkedésén.
- Most jöhet egy vígjáték? Amúgy csak mondom, hogy én többször is látok a házunk előtt sétálgatni egy öltönyös alakot. - vigyorgott ránk Maya.
- Bunkó! - vágtam hozzá nevetve egy párnát, majd kimászva Brad öléből a filmek között kezdtem válogatni.
- Ezt imádom. - csillant fel a szeme Connornak, mikor rámutatott a kezemben lévő CD-re. Női szervek. Vagy 3x láttam már, de még mindig nem unom.
- Én is. - mosolyogtam rá, majd beraktam. Nagyon durván elkezdett dörögni az ég, ami elég zavaró volt, majd egy villanás és kiment az áram. Mindenki eszeveszettül sikoltozni kezdett. Komolyan mondom ezt az érettséget.
- Nyugodjatok már le baszki! - üvöltött fel Maya, majd telefonján bekapcsolta a zseblámpát.
- Na, jó mit csinálunk most? - kérdezte James.
- Hát ki kellene menni megnézni a vezetékeket. Lehet, hogy csak lecsapta és vissza kéne kapcsolni. - hallottam meg magam mellől Tristant. Zsebembe rezegni kezdett a telefonom. Rejtett szám volt. Félve felvettem a telefont, majd beleszóltam.
- H-haló. - dadogtam.
- Haló, ne fordulj meg de itt állok mögötted. - a hangja szűrővel volt mélyre torzítva. Tudtam, hogy csak valamelyik idióta szivat, de testemen végig futott a hideg. Remegve fordultam meg mire Maya a fejembe üvöltötte, hogy: "mondom ne fordulj meg!" - hirtelen felkiáltottam. Remegve álltam egy helyben.
- Nem vagy normális. - mondta Connor, majd  magához húzott. Persze Brad azonnal elkapott tőle, majd hátulról átkarolta derekamat. James és Maya elmentek gyertyákat hozni, amíg mi leültünk a szőnyegre.
- Akkor mi kimegyünk a garázsba, megnézzük mit tehetünk. - állt fel James és Tris, majd bólintottunk. Mayáék megérkeztek a gyertyákkal, majd lerakták középre és leültek mellénk.Brad felhúzott a földről, majd hirtelen felkapott és felfutott velem a szobájába.
- Mi az? - kérdeztem mosolyogva mikor végre letett az ágyra.
- Semmi. - ült le mellém, majd fürkészni kezdett, amitől kicsit zavarba jöttem. Odahajolva hozzá rövid puszit nyomtam szájára.
- Tudod...amit Alex mondott ma, hogy... szóval tudod. - habogtam.
- Berry én esküszöm, hogy nem csináltam semmi olyat, amire Alex vagy te gondolsz. Vagy amiről írnak az újságokban. Ez csak pletyka. Szóbeszéd. De bevallom, hogy még tavaly is találkozgattam rajongómmal, de ilyen csak egy eset volt. Csak azért, mert ő szeretett engem. Tényleg és erre vágytam. De aztán rájöttem, hogy ez így mégsem jó. - őszintének tűnt és minden egyes kimondott szavánál rájöttem valamire. Bár azt nem értettem, hogy miért ennyire kétségbeesett. Hiszen egy világsztár és szerintem...szóval valljuk be őszintén csak rá kell nézni és elolvadsz a szemétől, az arcától, a mosolyától. És szerintem ezzel nem csak én vagyok így.
- Nem szeretett... - suttogtam az orrom alá.
- Mi? - kérdezte. Nem azért, mert nem hallotta, csak nem értette.
- Nem szeretett. Nem tud szeretni, mert rajong érted. A kettő nem ugyanaz. Abból nem lehetett volna normális kapcsolat. - magyaráztam. Csak őszinte szerettem volna lenni, mert így is volt.
- Igazad van. - mondta, majd hátradőlt az ágyon. Én is így tettem, majd a plafont kezdtük bámulni. Lábaimat felemeltem, majd Brad is. Egymásba akasztottuk, majd így kezdtünk harcolni. Nem sokáig tartott. Nevetve leengedtük egymásba akasztott lábainkat, majd felé fordulva átöleltem.
Felpillantottam rá és fejemet mellkasára hajtottam.
- Berry! - hallottuk meg a lentről a kiáltozást. Hirtelen pattantunk ki az ágyból, majd lementünk a lépcsőn. Még mindig csak a gyertyák világítottak.
- Nem tudtuk megcsinálni. - huppant le James.
- Na nem mondjátok? - ironizált mosolyogva Maya. Újra elfoglaltuk szőnyegen a helyünket. Brad persze újra pizzát kezdett zabálni.
- Mit csinálunk amíg nincs áram? A zabáláson kívül. - tette hozzá Bradleyre nézve Tris.
- Üvegezzünk! - mondta Connor.
- Ne már! Hány évesek vagyunk? - fikázta le az ötletet James.
- Oké akkor, aki nem felel, vagy nem csinálja meg a feladatát, az iszik. - mondta Con.
- Van még pia? - kérdezte Brad, mire csak felálltak, majd a hűtőhöz sétáltak és 3 üveggel tértek vissza. 2-ben pálinka volt 1 pedig üres volt. Nem mintha odalettem volna az ötletért, de miért is ne.
- Én nem akarok most inni. Nincs túl sok hangulatom hozzá. - húzta félre a száját barátnőm.
- Olyan nincs! - mondta Tris.
- Akkor vetkőzöl. - húzogatta a szemöldökét Connor.
- Faszt! - vágta rá Tristan.
- Akkor igyunk! - vigyorgott Maya, majd pörgetett. Connor és Bradre mutatott az üveg.
- Hmm... - gondolkodott el Connor és végig nézett rajtam. Ez már rosszul kezdődik... - Mit találsz a legszexibbnek Barryben? Csak egyet mondhatsz!  - vigyorgott. Megforgattam szemeimet. Most Brad pásztázott engem. Bár ez már megszokott volt, mégis zavarban éreztem magam.
- Hát... - jelent meg az arcán egy kaján, mégis édes vigyor.
- Áhh...sajnos ez nem publikus. - mondta végül, mire Connor "uhh"-ni kezdett és odagurította neki a pálinkás üveget. Végül is hálás voltam Bradnek, mert biztosan zavarba jöttem volna a válaszától és ezt ő is jól tudta. Különben egyszerűen megválaszolta volna. ( persze kíváncsi is lettem volna a válaszára) Most Brad pörgetett. Tristan és Connor között állt meg.- Mi van köztetek Mayával? - kérdezte teljesen komolyan Tristan. Braddel felkaptuk a fejünket. Mi lenne? Nem értettem ezt a kérdést. Jamesre pillantottam, aki egy kicsit csalódott pillantással és kikerekedett szemekkel figyelte a történteket. Maya tekintete ijedten járkált James és Connor között. Na ebből mi lesz...

1 megjegyzés: