2014. szeptember 25., csütörtök

29.Rész

Maya...

A hangulatom még mindig le volt főleg hogy Tristan kezd valamit sejteni James és köztem, de megtéveszthetem bármikor és most fogom azért is. Connor, sajnos most te leszel az áldozatom. 
- Várjatok! - kiabált Aley akinek a gatyájából kilógott a WC papír. 
elkzdtem nevetni, mire észbe kapott mit nevetek és teljesen elvörösödött a gyerek. Előre ült még Connor előtt. A hasamat fogtam a nevetéstől és szinte bekönnyeztem. Egy ilyen kis taknyos akar engem? Jaj ez nagyon humoros.
Tristan beültetett a kocsiba Connort megkértem hogy üljön mellém. Ezer örömmel levágódott mellém és elkezdtünk valamiről beszélgetni, míg Tristan sofőrt játszott. Bele gondoltam abba milyen kurvának fogok tűnni így, de Tristan tanuljon ebből meg fogom tenni és szegény Connort is átvágom egy kicsit, de előbb fogja megtudni mint Tristan.Alex érdekesen figyelt minket, mintha nem értené mi folyik itt. 
- itt vagyunk. - mondta Tristan a "gerle párnak" majd kiszálltunk az autóból. Ahogy beléptünk a boltba majdnem kiesett a szemem. Annyi DVD és PS játék amennyit el nem lehet képzelni. Az első sor szinte csak akció film volt a Marvel kiadótól a második sor pedig vígjáték volt, de az nem csak egy átlagos sor volt. 10 méter hosszú 10 polccal és ábécé sorrendbe rakva. Az volt a legnagyobb amikor a horror sorra kerültünk. Ott nem volt megállás, szedtem le sorban a jó filmeket kezdve a kaptár egy kettő és a hárommal. Connor inkább félre állt és csak nézett amíg Tristan megkérdezte "Ez jó?" majd felemelt egy kicsit béna borítójú DVD-t. Megráztam a fejem. 
- De miért? még a cím is jól hangzik, Motel. 
- Ugyan már, ki tud ilyen béna horrorfilmet kitalálni.? Láttad már? 
- Barlang? - nézett rám Connor majd felemelte a tokját. 
Rá bólintottam mire megkönnyebbülten mosolygott. 
- Akkor elég horrort vettünk, menjünk a vígjátékra és egy romantikus filmet is vegyunk Berry kedvéért. - mondta Tristan. 
- Hú mennyi mindent tudsz Berryről Tristan, csak nem  faggatod? 
- Só sincs róla! Mondjuk a Téli mese? - nézett ránk, majd a kosárba is rakta a DVD-t és előre sietett. Connorral egymásra néztünk majd elmosolyodtunk. 
- Connor, segítenél? - néztem rá, mire bólintott. 
***
 - Hát ti? - kjérdezte Tristan 10 perccel később mikor utána siettünk az autó felé. 
Elmondtam Connornak hogy akarom móresre tanítani bátyámat amibe bele is egyezett így kicsit feltűnően "flörtölünk" egymással. Tristan egyáltalán nem szerette volna ha valamelyik banda taggal össze jövök ezért is fúj rám és amikor a banda rossz fiúját akartam magamnak. Alex mintha ott sem lett volna úgy elkóválygott a DVD-k között és az autóba is elsőnek ült be. 
- Hallom ismered a zenénket. - mondta Tristan mikor beszállt az autóba mindenki. 
- Igen nagyon is szeretem. - mosolygott Alex. 
Először azt hittem hülyeségből kérdez engem, de aztán láttam hogy elöl beszélgetnek a srácok. Connorral csak érdekfeszítően figyeltük a dolgokat.
- És Maya, ti most jártok Connorral? - kérdezte végül Alex. 
 Ezt pont nem kalkuláltam bele a dologba, ahogy Connor sem.
 
- Igen. De ha zavar hogy a "feleséged" nálam van csak szolj mert nem érdekel. - mosolygott Connor. 
Én ezzel az "oké" tekintettel Connorra néztem aki rám mosolygott majd közelebb ültem felé. Hihetőnek tűnik, főleg hogy Alex nem kavart még be. Tristan inkább elindította az autó motorját és lassan kimentünk a főútra. Kínos kérdéseket kaptunk Alextől, amikre csak egy perc múlva tudtunk válaszolni. 
- Hallod! Nem hallottál a személyes adatokról? - kérdezte Connor. 
- És a magán atmoszféráról? 
- De, de nem nagyon foglalkozok vele. - vont vállat és tovább kaart faggatni. 
- Ha még egy kínos kérdést kérdezel, ezt ki twittelem. - mutattam meg a telefonomba elmentett WC papíros képet amit egy pár órája készítettem. 
- Jó! - mondta majd elkezdett terelni. - Nem gondoljátok hogy késő van?
Tristan beparkolt a garázsba, mire Alex megvilágosodott. 
Besétáltunk a lakásba ahol James Berry és Brad már ki tudja milyen rég óta ült, de közben kiderült hogy csak 5 perce érkeztek. Berry vidáman szökdécselt hozzám, mire kérdőn rá pillantottam. Kissé megijesztett ahogy viselkedett, majd a telefonját nyújtotta felém.
- ezt nézd meg! Szerintem tők te hozzád illik. - mondta majd elindított egy videót egy pár kínai csávóról. 
- Kik ezek? - kérdeztem a videó közepén. Nagyon tetszik hogy így vagdossa és kínozza a csajszi a srácokat. 
- Vixx. - mondta mire kikapta a kezemből a telefonját. - Milyen filmet hoztatok? - kérdezte. 
- 5 horrort, 3 vígjátékot és egy fantastikus romantikus filmet neked. - mondtam. 
- Kezdjük azzal! - ugrándozott. 
Mindenki bólintott csak én ellenkezdtem, végül Berry leültetett maga mellé és Alex mellé és végig kellett nézni. James velem szemben ült míg Tristan és Connor a másik oldalamon. Brad meglepő mód Berry másik oldalán. Olyan cuki kis romantikus film volt,hogy már rosszul voltam, de az elején tetszett hogy a csávó rabolt meg ilyenek, de amikor smároltak hülye fejeket vágtam és amikor kiderült hogy a főszereplő csaj halálos beteg Berry megsiratta a filmet míg én öklendeztem és hülye hangokat adtam ki ezzel jelezve hogy nem akarok sírni. Tristan néha bokán rúgott hogy gonosz vagyok, de ez volt az igazság.
- Vége? - suttogtam Alex felé aki a hajam szagolgatta. 
- Még nincs. - lökött oldalba Berry. 
Öt perc múlva újra megkérdeztem hogy vége és csoda ogy vége volt.
- Vége!! - kiabáltam és felugrottam a DVD lejátszóhoz. 
- Mit nézünk most? - kérdezte Berry. 
- Slender Ma, Boogie Man Kaptár egy kettő vagy a Barlang? 
- Boogie man. - mondta Tristan és James egyszerre. 
- Öcsi te nem nézheted. - mondtuk Berryvel egyszerre Alexnek. 
- De miért? Nem vagyok már gyerek! 
Megvontam a vállam, rendben akkor nézd velünk. 
Tristan felállt majd elindította helyettem a filmet is. James elfoglalta Alex helyét mellettem Connor pedig a lábamhoz ült le. Elindítottuk a filmet, de az első felét unalmasan néztük végig, aztán jött a második fele. Berryve egymás kezét szorongattuk. Egyszer elengedtük a film közepette és én Jamesre kaptam a fejem. Nem szoktam rosszakat álmodni a horror filmek után, de imádom hogy tele van a gatyám és úgy nézek végig egy filmet. Ami furcsa volt hogy berry mellett ott volt a pasija, meg mellettem is, de mi egymás kezét fogdostuk. Az beszarás volt. Még Tristan is mosolygott rajtunk, de Connorról ne is beszéljünk. Az egyik ijesztő jelenetnél elkapta a bal lábam és annyira szorította hogy majdnem lecsúsztam a kanapéról. Kezem megint csak jég hideg volt, így mikor megfogtam James kezét megijedt a filmtől is, meg tőlem is. Nevetve pillantottam Tristan felé aki szúrós tekintettel nézett rám. Berry is a párna mögül nézte a filmet és Brad is, szegény Connor pedig a lábam mögül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése