2014. szeptember 22., hétfő

25.Rész

Maya szemszöge...
 felrohantam a szobába, mert, már nem is emlékszem miért, amikor Alex elkezdte piszkálni nővérét. Imádtam ahogy verekedtek. Tristannel mi is így verekszünk, de valamiért mindig nyer. 
- Folytassátok csak! Nekem tetszik. - mondtam mire mindenki rámnézett gonoszan. - Most mi van? Amikor Trisel így verekszünk azt is jó nézni nem? Valld be Con. - mentem le. 
- Te, este itt lent a konyhába pittyegett a telefonod. - mondta Brad. 
- Tényleg, - kérdeztem mire a telefont lekaptam a pultól. 
Berry sürgött forgott a házban öccse meg mint a pincsi kutya loholt utána, eszméletlen jó volt nézni. Talán jobb volt mint és és Tris. Hah, pedig az nagy szó. 
- Te, nektek nem szemészetre kéne menni? - kérdezte Berry mikor elém beállt. 
- Holnapra kaptunk időpontot. - mondtam. - Tristan béna volt elintézni. - mondtam mire Connor és James huhogott egyet. 
- Ez erős kifejezés volt. - mondta Berry és elkezdtem szaladni.
Igen, egy mondat és Tris az égig száll főleg ha én mondtam neki, de ezért is imádom. fel kellett rohannom az emeletre, mikor hangos csapkolódást hallottam. Trisel egymásra néztünk majd lesiettünk. 
Brad és Berry ordibált egymással és a ruhákat kezdték dobálni. ez gyors hangulat változás volt, de mindegy. 
- Mi ez a rikácsolás? - kérdeztem majd Tris lesegített a lépcsőn.
- Brad felkapta a vizet megint valami hülyeségen. - ordítozott Berry velünk
- Persze vádolj meg engem azzal amit te tettél. - mondta Brad. 
- Te vádolsz meg mindig engem. - mondta Berry és ebből bazi nagy hangzavar lett. 
A fejem majdnem felrobbant mert mellettem Tris próbált szóhoz jutni. 
felálltam a pultra, de nem vette észre senki, mire két ujjam számba vettem és fütyültem egy nagyot. Az üvegek csoda hogy nem repedtek meg, helyettük mindenkinek a füle kezdett vérezni.
- Emberek nyugi van! - kiabáltam. - Berry és Brad most szépen kimegy a teraszra és megvárnak engem. 
- Megvered őket? - kérdezte Connor. 
- Akarod? - mosolyogtam rá mire mint egy kisgyerek bólogatni kezdett. - Faszom hogy ebben a házban mindig össze veszik valaki. Mi lenne ha életvezetési tanácsadóhoz járnátok? Vagy pszichológushoz? Köszönöm! - ugrottam le az asztalról és a terasz felé sétáltam. 
A háttérből hallottam Connort és Alexet beszélni rólam valami olyasmit hogy "Jó csajt fogtál ki McVey" meg hogy "ő az én csajom" súgta Tristannek Alex. 
- Nem vagyok süket. - kiabáltam háttal és bezártam az ajtót. 
Berry és Brad csak tovább veszekedtek, mire megkérdeztem gonoszan hogy 2fütyüéjek még egyet?" Brad és Berry olyan csöndbe lett mintha feleltettem volna őket. 
- Köszönöm! Na már most. Néha a legkisebb tesz rendet és igazságot. - jegyeztem eg. 
- És a legnagyobb bajkeverő. - mondta Brad. 
- Mi a probléma? - kérdeztem, mire elkezdtek egyszerre beszélni. Az elejét egyáltalán nem értettem, mire Brad inkább hagyta hogy Berry beszéljen. 
- Az a probléma hogy Brad mindenre kérdőre von és mindig kérdezősködik. GPS-t is akrt szerintem rám ragasztani. A levegő vételemet is figyelni akarja. 
- Amit tudni illik hogy Brad aggódó típus. Szereti az embereket nyomon követni nehogy valami probléma legyen.  Hidd el, tavaly velem is ezt csinálta és valamennyire igaza is volt, mert nélküle Tris ott hagyott volna a sitten. - mondtam majd Bradre néztem aki a hajó padlót fürkészte.
- Sitten? - kérdezte Berry mire nagyra nyílt a szeme. 
- Más sztori. -legyintettem. Nem akartam okoskodónak tűnni, de azt sem akartam hogy én és James legyünk a "nyálas páros" na meg berryt kedvelem és szeretném ha ő is boldog lenne Braddel. 
- Jó bevallom, kicsit idegesítő voltam sőt, talán nagyon is és sajnálom. Tudom hogy te nem vagy Maya és hogy benned bízhatok. - mondta Brad mire Berry elmosolyodott.
- nem akartam össze veszni veled és engem nehezen lehet felhúzni, de te neked 2 nap alatt több mint ötször sikerült szóval tartod a rekordot. - nevettem Berry hülyeségén. 
- Akkor szent a béke? - kérdeztem mire egymás karjába omlottak és már smároltak is, amit én nehezen bírtam így inkább egy "Ble" kifejezéssel beestem a nappaliba. 
- Na mi van professzor? - kérdezte Connor. 
- Mi legyen? - kérdeztem mikor a konyhába sétáltam. inkább beburkoltam a reggelimet amit James már 1 órája elkészített és a cicát kezdtem figyelni. A srácok a tv-t nézték míg Alex oda ült mellém. Inkább nem is foglalkoztam vele és a cicával ökörködtem tovább. 
- Mióta ismeritek Berryt? - kérdezte majd közelebb ült mellém. 
- Elég ideje ahhoz hogy tudjam hogy egy kis takony vagy. - pöccintettem le. - És ha most megbocsátasz átöltözök a pizsamámból. - álltam fel nagy nehezemre a lila sebek miatt.
a toló ajtó felé vettem az irányt és kikiabáltam Berryéknek. 
- Jól van gerlepár! Nekem jobban kell Berry. - rántottam ki Brad szájából barátnőmet és vissza húztam az ajtót. 
- Maya! Minek kellek? 
- Csajos dolgokhoz. Meg érdekel miért voltam sitten nem? - kérdeztem mire a konyhából Alex nagyra nyitotta a szemét. 
- Igen! - mondta és már fel is szaladt a szobámba. Tristan kiment beszélni Braddel és connorral segény szerelmemet pedig ott hagyták a szobában egyedül. 
- Na gyere te is Rómeó. - rántottam fel a kanapéról. 
James annyira örült a fejének mint majom a farkának. Egy kis csajos ügy mellett el lesz ő a szobámban nehogy szegényt egyedül hagyjam már Tigrissel. 
- De McVey fiú! - jegyezte meg durcásan Berry. 
- Ez ilyen. Ő a enyém. - mondtam mire bementünk a szobába. 
James az asztalomhoz ült, míg én lehuppantam a babzsák fotelra. berry is mellém ült, csak a másik felemre. 
- Júj ez nagyon csini. - vette ki a szekrény aljából a ruháimat. 
  
- Vedd fel ezt. - könyörgött. 
Oldalra húztam a szám és bólintottam. elkezdtem fürkészni a ruhák közt a cipőket de csak ez az egy volt tiszta. jól van, nekem megfelel. Mivel az asztalom és az ágy egymás mellett volt háttal álltam jamesnek és Berrynek majd felkaptam magamra a melltartót. 
- McVey! - szolt rá Berry. 
 
akaratom ellenére is elmosolyodtam, majd elvörösödtem és eléjük álltam. 
- Na de mond már miért voltál sitten. - sürgetett Berry mikor a telefonom villogni kezdett.
- Jól van. - lepődtem meg. - Az utcán sok volt a balhé és az egyik ismerősöm bele keveredett egy ilyenbe. Hát nem jöttem belőle ki jól 4 hétig homályosan láttam a jobb szememre és 2 hónapig lila volt a szemem körül minden. Akkor jöttek a rendőrök és hát megint bekerültem az őrizetbe amíg valaki ki nem szedett onnan. Akkor kaptam ezt a telefonszámot. - mutattam meg a telefonomba írt számot. 
- Na és kitől? 
-  Egy agyon tetovált férfitól akinek olyan jó tetkói voltak mint itt ez... - mutattam a telefonomban lévő kis képről. 
Még James sem tudta milyen képre gondoltam így megnézte. 
 
- Wow. És ezt te meg akarod csinálni? - kérdezte félve Berry. 
- Természetesen nem!  Láttam jobbat. - mosolyogtam. - a 18. szülinapomra.
- Amúgy mi bajod van az apáddal? - kérdezte Berry, mire James inkább csak felszisszent.
- Egy utolsó tetves nyomorék. Rühellem. És amilyen volt és is olyan leszek. zókimondó gonosz utálatos undorító köcsög gerinctelen. - mondtam.
- Hahó nagy család! - kiabált valaki lentről.
Mind a hárman kirontottunk a szobából és Berry elölre tört. Én inkább ráültem a korlátra és lecsúsztam míg James és Berry lassan sétálgatott. Mindenki egy helyen állt, először megijedtem hogy a cicával van valami, de utána láttam hogy a macska egy döglött egérrel játszik. 
- Vigye már ki valaki ezt az egeret. - mondta Connor. 
- Ne nézz rám, félek az egerektől! - mondta Berry bele borzongva a látványba. 
- Én is, de ez már nem él. - mondtam majd egy zsepit kivettem a tartóból és megfogva az egeret a kinti szemetesbe dobtam. - Vinnyás bagázs. - forgattam meg a szeme. 
- Jó napot. - nyitott be valaki utánam az ajtón. 
- Apa! - kiabálta Tristan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése