2014. november 1., szombat

41.Rész

Maya...


Jóval később tértem eszméletemhez egy homályos szobában. Halk sírást hallottam magam mellől mire felfigyeltem. Egy zsák volt a fejemen persze hogy homályos volt minden. Gyorsan le akartam küzdeni a fejemről azt a zsákot hogy megtudjam mi ez az egész. Miután le szedtem a fejemről gyorsan oldalra pillantottam és Berryt láttam még ugyan így zsákkal a fején.
- Berry. - Mondtam össze csukló hangon.
- Maya!?- felelt vissza és kicsit elcsendesedett a sírása. - Mi ez az egész?
- Fogalmam sincs, de nem kedvező nekünk. - Fejeztem be mondani valamit gyorsan mivel hangokat hallottam.
A szemem valamiért nem volt az igazi így fel sem tudtam ismerni hol lehetünk.
- Sziasztok lányok. - Szedte le a zsákot Berry fejéről egy homályos srác.
- Ashton?! - Mondta Berry Könnyes szemmel.
- Micsoda?
Ez nem lehet igaz. Ezek nem hagyják élni az embert!?
- Azt meg értem hogy engem elraboltatok, de Berryt miért kell ebbe bele keverni?
- Mivel te az enyém és Ashtoné vagy, a barátnőd pedig Calumé lesz. - Mondta Michael.
- És mire kellünk nektek? - Kérdezte Berry inkább csak azért hogy megbízonyusoljon hogy azt...
- Nem tudom hogy egy ilyen szűz lánnyal mit lehetne kezdeni!! - Mondta Calum.
- Hol van James??- Kiabáltam vele.
- Olyan helyen amit már bejárt egyszer.
Ebből le tudtam azt venni hogy nem 5Sos lakáson vagyunk hanem máshol.
- Most elmegyünk átöltözni, ti ne mozduljatok. - Hajolt közel hozzám Michael mintha még akart volna csókolni.
Ahogy kimenetek sírva is fakadtam.
- Az istenért kellett nekem ide jönni! Olyan embereket keverék bele a hülyeségbe akik még sem érdemlik! Mindig körülöttem történik a baj és én leszek a hibás.
- Maya, nézd a jó oldalát. Nem ismernénk egymást, nem lettél volna 2 napig együtt Jamesel és nem találkozták volna a bátyáddal.
Ezen elgondolkodtam és még is jött az ötlet ami a szökés volt.
- Berry, ha most felállok és levágom a kezeden lévő kötelet mond hogy elszökünk. - Suttogtam.
- Jó is lenne, de hogy vágod el a sajátod?
Erre nem feleltem csak felálltam és a kezemben tartottam a kötelet elvágva.
- Bocs, Maya Evans. - Mondta egy mosollyal.
Gyorsan felálltam és felé siettem hogy elvágjam a kötelet. Sikerült is, de a srácok hangját hallottuk meg. Nem tudtam honnan "vegyvert" találni így kidobtam az ablakot és egy pár üvegszilánkot szedtem össze. Itt már el is vesztette Berry eszméletét a vért látva.
- Berry. - Fogtam meg forró arcát. - Berry ne csináld ezt. Figyelj ide! Most kiugrunk az ablakon.
- Nem. - Rázta meg a fejét. - Nem, nem. Élni akarok.
- Nem lesz semmi bajod, gyakorlatilag csak a bokorra eshetsz. Bízol bennem?
Berry addig gondolkozott amíg Michael félmeztelenül be nem lépett a szobába. Berryt addigra eltűntettem a színről (bebújtattam a szekrény mögé) Álltam a sarat, kialltam magamért és Berryért.
- Nem nézhetitek ti férfiak így le a nőket! - Mondtam Michael szemébe.
- Maya, te nem tudod mire vagytok jók!
- De, azt hiszem igen. - Közeledtem hozzá testileg. - Szerintem te nem közéjük tartozol.
- Miben nem tartozom hozzájuk?
- Nem is tudom. - Értem hozzá hideg kezemmel, majd az üvegszilánkot akartam vállába döfni, de előbb kapcsolt és a falba állítottam.
A szívem itt hevesen kezdett dobogni és valahogy de el tudtam jutni az ajtóig hogy elfussak. Az alsó szintre tudtam lejutni, de ott Ashton kapott el. A kanapéra löktek és Megláttam hogy Luke meg volt kötözve a konyhában. Üvegszilánk maradt a kezemben így ezt oda tudtam csúsztatni amikor a srácok nem figyeltek. Calum állt mellettem és csak akkor tekintettem rá amikor Berry az ablakból mászott ki. Ahogy óvatosan ráesett a bokorra becézett Könnyes szemmel az ablakon. Látta hogy sírok és hogy a kezemmel Intettem hogy menjen el, de ő ott állt és az ablakon kopogtatott.
- Héj! Itt vagyok! - Kiabált Berry sírva, mire a srácok meglátták.
- Berry fuss! - Kiáltottam mikor Michael és Ashton elkezdtek utána futni. Calum meg mindig mellettem ült és lábam "cirógatta" itt valahogy oda tudtam Luke-nak csúsztatni az üvegszilánkot és elvágta a csuklóját szorító kötelet. Gyorsan felállt és Calum felé sietett, majd felállította és egy jobb egyenest vert be neki. Calum összeesett majd Luke felsegített. Lábamról folyt a vér, kezem lila kis foltokkal volt tele miket Michael fogása okozott. Pólóm telis tele nagy szakadásokkak, arcomon három vágás volt és lábamra nem tudtam felállni. Luke elő szedte a telefonját és tárcsázta Tristant, majd a rendőrséget.
- Menj fel a szobámba és zárkózz be, ha hallasz is egy hangot ne nyiss ajtót akkor sem ha Berry az mert akkor elkapták a fiúk. - Mondta miközben a csuklómat fogta. Kissé megkönnyebbültem, de nem tudtam mit mondjak Luke-nak így csak megöleltem, mire eltolt magától és megcsókolt.
- Gyere. - Kapott fel és a szobába vitt, majd bezárt.
Lépteit hallottam lefelé a lépcsőn és Berryre gondoltam. A szobában elment a világítás így csak a kintről beáramló fényből láttam valamit. 10 perccel később lépteket hallottam a lépcsőn felfelé és sírást.
- Maya! - Sírt barátnőm.
- Berry!? - tapadtam az ajtóra.
- Ne nyisd ki itt van Ashton! - Parancsolt rám Berry mire egy nagy ütés csattant el majd valaki a falnak esett.
- Maya nyisd ki én vagyok az Luke és Berry.
Erre kinyitottam az ajtót és akaratom ellenére is a szobába belépő Luke nyakába ugrottam. Utána fel holt Berryt húzta Luke magával amire még jobban sírni kezdtem. Megöleltem és nem engedtem egészen addig amíg Tristan hangját meg nem hallottuk. A lépcsőn felfutó Connort láttam még először és azonnal hozzánk rohant majd szorosan átkarolt. Arcomrol Connor pulcsijára átfolyt a vérem amire csak mosolyogtam. Berryt tartottam bal kezemmel míg ő a jobb kezével tartotta derekamat. Connor Luke-val váltott pár szót majd hozzánk kapcsolódott. Tristan is felsietett és átölelve Berryt(!) megforgatva letette.
- Kösz! - Mondtam majd Connorra támaszkodva ledöcögtem a lépcsőn.
- Mi a baj Húgi?  - Állított meg Tristan.
- Tippelj. - Mondtam egyszerre Berryvel és Connorral.
- Gyere had oleljelek meg!
- Tudod kezdem azt érezni hogy szarsz a fejemre és hogy nem is érdekelt hogy a húgodat elrabolták. Bocs Berry, de szerintem Tristan téged jobban szeret mint engem.
- Nem, ez így van és nem haragszom rád hanem Tristanre. - Mondta majd mikor meglátták Bradet nyakába ugrott.
Én Connorral döcögtem Tristan meg teljesen egyedül maradt. Hát remélem szarul esett neki ahogy nekem.
Lent a rendőrség vitte el a 5Sos srácokat, kivéve Luke-ot, aki éppen Jamesel beszélt.
- Na és mi van azzal a csókkal? - Kérdezte Berry suttogva.
- Mi? Milyen csókkal?
- Amit Luke adott neked. - Lökött oldalba.
- Semmi, véletlenül tette és nem is volt olyan igazi csók.
- De te vissza csókoltad!
- Jó de, mi? Honnan tudod ezeket?
- Vannak forrásaim. - Nevetett mire megöleltem és kisétált a srácokkal az autóhoz.
Luke megállított a nappaliban így még tudtam hálálni amit tett.
- Igazából még nem voltunk normálisan kettesben. - Nevetett.
- Igaz. - Mosolyogtam.
- Arra gondoltam hogy majd ha mindenki megnyugodott eljönnél-e velem mondjuk sétálni vagy valami.
- Szóval randizni?
- Hát igen. - Vakarta meg a homlokát.
- Ezer örömmel. - Mondtam majd megölelt és kikísért az autóhoz.
Berry ismét furcsa jeleket adott arcával amin csaj nevetni tudtunk.
- És mit csinálsz velük? - Kérdeztem Lukeot.
- Elmegyek velük a rendőrségre és feljelentem őket és szerintem ennyi volt a 5 second of summer-nek. - Törődött bele Luke. - Aztán mehetek haza nulla karrierrel.
- Héj Luke, mi lenne ha a The Vamps csere gitárosa lennél? - Kiabált Connor.
- Igen, szívesen látjuk a húgom megmentőjét a bandában. - Mosolygott lüke bátyám.
- Ja. - Mondta James egyhangúan.
- Nem tudom, csak akkor ha nem gond, de még megbeszéljük. - Mosolyogott rám és egy búcsú ölelést adott majd nagyon köszönve elkezdett pakolni a ház körül. Beszálltam az autóba majd szépen ott hagytuk a házat. Az agyam csak Luke-on és ezen a konfliktuson kattogott. A kórház felé mentünk hogy ellássák Berryt és engem. Mikor beértünk a kórházba a recepciós hölgy azonnal egy termet adott hogy kössék be a sebeinket. Az orvos miközben kötötte a lábunk kijelentette hogy "sok vért nem veszítettünk, de inkább bent tart minket 2 napra mert ez így lehet fertőzés is. Ennek Berry és én sem örültünk annyira, de Tristan sem aki barátnőmre akaszkodott. Brad és Connor estére ment maradt velünk Tristant Jamest és Berry öccsét haza zavarták.
- Meglepett hogy engem akartál magad mellé nem pedig Jamest vagy a bátyád.
- Engem nem. Te vagy a legjobb barátom és nem akarok mást magam mellett tudni. - Öleltem meg.
Berry meg mindig felvont szemöldökkel nézett rám ahogy én is rá hisz már rajtam nem lehetett kiigazodni. 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) 1nap alat elolvastam mind a 41 reszt ! Mikor jon a kovetkezo

    VálaszTörlés