2014. szeptember 16., kedd

19.Rész

 
Mikor James gondolva egyet felkapott a vállára, hiába kapálóztam nem hagyta annyiban. Volt hogy út közben meg csípte a combom hogy ne ficánkolódjak, de ezzel csak azt érte el hogy vissza vágtam neki. Egy épületbe mentünk, ahol meleg fülledt idő volt. A szag sem volt semmi.
- McVey! Ha nem teszel le, esküszöm az élő istenre...- kezdtem fenyegetőzni, mire már csak azt vettem észre hogy a hűvös vízbe landoltam. 
Kellemes volt a víz, bírom a hideget szóval nem rémültem meg. 
- Olyan gonosz tudsz lenni! - Mondta Brad. 
- Na de miért? 
- Meg fog fázni! - Mondta Berry. 
- Ezért vagyok én! - Mosolygott gonoszan. 
- Jaj ne! A telefonom! - Keresgéltem vizes farmer nadrággomban. 
- Nem az ott? - kérdezte Brad. 
Elsőnek Bradley pillantottam aki a medence aljára mutatott, Mjd megpillantottam a telefonom a vízben. 
- Szép volt James, csapj bele. - Mosolygott Connor.  
Ezek után Berry kérdőre vonta hülyeségből Jamest,  aki gonosz módon öt is a vízbe hajlította.
Mit kellett volna tennem? Ott hagyjam? Dehogy, milyen lett volna az már. Inkább lebuktam a víz alá és felhoztam meghalt telefonom. Nem volt akkora tragédia, de nem is örültem annyira neki. 
- James, most nézd meg mit tettél. - Szálltam ki a medencéből sírva. 
James a sunyi mosolyát át váltotta szomorú tekintette. Közelebb jött hozzám Connor és James, hogy még lehet-e menteni, de mire észbe kaptak volna már a medencében lubickoltak. 
- Tudtam hogy hazudik!! - mentegetőzött Connor és Berry.
- Srácok! Gyertek gyorsan.- Rontottam be bátyám az épületbe ahogy illik.
Berryvel egymásra néztünk, mire Tristan önállósította magát és kifelé lökdösött. Érezte hogy vizes vagyok, de persze inkább fasznak meg.
- Nincs is hideg. - Lepődtem meg. Egy 10 perce még meg lehetett fogyni, most meg vízesen is melegem volt? Nem értem.
- És akkor a győztes hip hop táncosunk....Maya Evans!
A szemöldököm Felvontam, mire Berry is lökdösni kezdett. Nem volt rajta csak egy vastag pulcsi meg a bikini.
Levegőt is alig tudtam venni,míg mezítláb mentem a hűvös kövön.
- Istenem, így soha nem érünk oda. - Rohant ki az uszodábol James, mire azzal a lendülettel fel is kapott a vállára.
- Berry, segíts! - Kaptam el a csuklóját.
Szegényt fel akartam rángatni a színpadra egy szál bikiniben és pulcsiban. Mikor mikor James a színpadon lerakott egy liter víz ömlött le rólam. Kicsit kínosan éreztem magam egész Chicagó előtt.
- a Férfi kategóriában első helyen végzett Beau Brooks! - folytatta az egyik hölgy.
Ki az a Beau? - Néztem körbe, mire Luke egyik banda tagja sétált büszkén oda a hölgyhöz. Kicsit hasonlított is Lukera, de csak szerintem.
- Ez ki? - Kérdezte a mellettem álló táncos srác.
- Az öcsénk. - Förmedt Luke és az "ikre" a srácra.
Elkeztem kacagni, mire Beau csak úgy becsusszant a srác és mellém.
- Szóval ti hárman vagytok tesók és mind a hárman abba a bandában énekeltek? Vagy táncoltok?
A három srác csak büszkén bólogatott.
Én egy "értem" pillantással végig mértem a három testvért, mire megszolalt Jai
- Miért vagy vizes? - Mosolygott.
- McVey bele baszott a vízbe. A telefonom gajra ment.
- Fáradjanak le a színpadrol.
Hát jól van, ennyit jegyeztem meg.
A "nyereményem" már Tristan át vette, ami nem nagyon érdekelt. Amikor Jamest Megláttam kihirdettem a versenyt az uszodáig. Berry és Brad gondolom már vissza is ért így csak hárman tudtunk versenyt futni.
- Áu! - Estem szinte össze.
A kavics annyira felsértette a talpam hogy elkezdett vérezni. Ez meg nem volt akkora tragédia, de az hogy nem bírtam tovább futni. James már be ért az épületbe, de Connor vissza fordult.
- Gyere. - Kapott fel a hátára.
Hiába tiltakoztam hogy " én is tudok járni" Connor tudta hogy ez nem így megy, hát amikor majd még látja a véres talpam :)
Az épületbe belepva Connor be üvöltött, James felé.
- McVey, elég köcsög vagy!
- Miért köcsög James? - lépett Tristan élénk.
Jaj nekünk. Itt fogunk lebukni
- Hogy otthagyta Connort és Mayát a színpadnál. - Vágta rá Berry.
Tristan egy meg értő pillantást vetett felénk majd meg is látta a lábam.
- Maya, vérzel!
- Na ne mond! Ehhez egyetemi diploma kellett?
Connor elnevezésű magát, ahogy a medence szélén Brad és Berry is. Le ültem egy műanyag székre, majd fél tettem az ölembe a lábam. Connor hirtelen fal fehér lett és balra kezdett döcögni.
- James kapd el Connort! - Mutattam Connorra, aki majdnem a betonra esett. Brad csak úgy csattant a medence vizében. Mikor oda kaptam a fejem Berry mosolygott gonoszan. Ilyet se látni tőle, persze ezen elnevettem magam.
- Maya, még jó a telefonod! - Mutatott James a ruhák tetején világító telefonomra.
Az éppen ápolót játszó Tristant ott hagytam, majd a bal lábamon el ugrálva felvettem a kezembe.
- Mi az? - Nézett rám Berry.
- Luke. - Mondtam érdekes arckifejezéssel.
Akkor most itt kell hagynom s többieket. Meg egy napra? Ez így nem fair. 
- Mit írt?
- Siettem kell, Michael a gorilláival jön. 
- Elkísérünk! - Mosolygott.dta Berry 
- Felejtsd el! Nem, majd egyedül. 
- Nem én megyek veled és Connor. - Mondta James. 
Na jó ennek nem tudok nemet mondani. :) Ha annyira szeretne Elkísérni rendben, bele egyesek, de Berryt már nem szeretném. Meg a végén valamelyik idióta bántani fogja, persze pont én gondolom ezeket, amikor velem is ezt csinálják, persze nem gond. 
Gyorsan be rohantam a kis bódéhoz ahol ruhákat lehet venni, és egy vastagabb pulcsi csórtam, ha már James pulcsija vizes lett. 
- Hali! - Köszönt be Luke. 
Mindenki nagyra nyílt szemekkel figyelte csóri srác mozdulatait. 
- Sziasztok. - Köszöntem el Berrytől Bradtől és csak egy "Cső"-t dobtam Tristan felé. Nem mintha vissza köszönt volnax de persze ezt már megszoktam hogy ha valamin össze veszünk meg akkor is ő van felháborodba amikor nem neki kéne. 
Ha Michael két buldózerrel jön, akkor én miért ne jöjjek majd neki régi ismerőseivel apunak? Ismerek egy nagy darab fekete színészt, itt lakik Chicagóban és bármikor fel tudom hívni. 
- Hol voltál te szuka? - szedte a lábait gyorsabban felém Michael.
- Hallod Michael vegyél már vissza magadból. Ki vagy te itt? Milyen szuka? - Förmedt rá James. 
- Szia Maya. - Állt mellém Luke Brooks. 
Jaj ne, már csak ez hiányzott. Hogy ők is benne legyenek a balhéban?
- Srácok, inkább fejezzétek be! - Ugrott közéjük Connor. 
- Tünés.! - Mondta Michael majd megfogtam a csuklóm és szinte cibált maga után. 
Gonoszan mosolyogtam Connorra Lukera és Jamesre, akik ott álltak a kapu előtt. 
Ez meg milyen szép lesz! Úgy megszivatjuk Michaelt hogy egy életre elmegyek a kedve a fenyegetéstől. 
Az autóba a sofőr ülés mögött kaptam helyet, aki Michael volt. 
Út közben a székjét lökdödtem, hogy még véletlenül se üljön kényelmesen! 



2 megjegyzés: