2014. szeptember 14., vasárnap

17.Rész

Sziasztok, sajnos most Hanna nem tudott új rész írni, így megtettem helyette is.;) Remélem nem gond hogy én jöttem.:D
Maya

Connor nem tudta miről beszélünk, de mikor látta, hogy az ételsor bal oldalán Michael meg a két oldalán nagy kigyúrt állatok közeledtek leesett neki, hogy futni kéne. Ahogy elindultunk jobb oldalt is jött Ashton és még három embere. Na, most mi tévők legyünk? Nem tudjuk, miért kell ezt csinálni, ha szépen megkérdezték volna, hogy elmegyek valamelyikükkel randizni élményem volna, úgy hogy se csók, se intimitás.
- Pszit. - Sziszegett valaki a sült csirke strandnál.
Luke volt az, aki éppen egér utat mutatott. Connort előre lökdöstük Berryvel, mire ő előre engedett. Tristan fent volt az egyik rajongójával az óriáskeréken így nem figyelt nagyon. James meglátott engem és Berryt, mire berántott a tükörterembe mind a hármunkat.
- Ebből egy tökmenő klip lenne. - Nevetett Connor.
Én is elkezdem nevetni, mire belenéztem az előttem lévő tükörbe. Megláttam magam szinte baszott nagy fejjel. Elkzdtem nevetni, mire Berry is beállt mellém. Neki a hasa lett nagy. Ez nagyon bejött mind a kettőnknek, mire Connor és James is a tükörbe nézet. Míg James Connornak beszélt, oldalról akkora lett a füle hogy bekerítette az arcunkat.
- Figyeld. - Súgta Berry mire Connort három centivel arrébb állította és olyan hosszú lett a lába a testének képest, hogy csak röhögni tudott. A nagy nevetésnek Michael lett elrontója, amikor szinte berúgta az ajtót.
- Gyorsan, gyertek. - Rontottam el Connort és Berryt a tükrök elől.
Valahogy át kellett vágni Michaelt így a tükrök segítségével megszívattuk őket.
- Berry, Maya menjetek előre. - Mondta James miközben egy tükröt igazgatott baloldalra.
Én elindultam balra, mire Berry a másik irányba. Először nem tudtam merre megyek és neki is mentem egy tükörnek véletlenül, de aztán megpillantottam a két gorillát. Michael már Berry nyomában volt, de amikor Berryvel összetalálkoztunk egy irányba próbáltuk futni. James fele rohanunk, aki az egyik tükröt a kijárat elé húzta, mintha ott nem lenne semmilyen kijárat.
Mivel már sok ember gyülekezett a színpad előtt gondoltuk oda megyünk mi is, hátha a tánc döntőseit hívják fel. Hát pont hogy eltaláltuk. Brad éppen nekem kiabált, amikor a közösségben el akartunk veszni. James előttem ment és fogta a kezem, hogy még véletlenül se kapjanak el Michaelék. Értékeltem az aggódást. Brad kezét megfogtam, hogy nehogy elhagyjuk öt is, ha már Tristan önállósította magát és randizgat. Berrybek előre szóltam, hogy itt van Brad, aki már el is engedte a kezem és Berryt fogtaeg. Jól van, Connor maradt a jobb oldalamon, míg James a balon. A kezem megszokottan hideg volt, ahogy az orrom és a fülem is. Kezdett hűvös lenni, de még nem fáztam, ennek ellenére James már oda is adta a vastag pulóverét, amiben szinte élveztem, nem mintha ez baj lett volna. Brad is követte James példáját és a mellette vacogó Berryre ráadta. Kezdett felmelegedni Berry, de ennek ellenére az idő hűvösre változott.
- Akkor most kérjük, jöjjön fel minden táncos a színpadra! - Ahogy ezt bemondták a mikrofonba tudtam, hogy bénán fogok kinézni ebbe a szürke belebújós pulcsi, de inkább nem érdekelt. Nehezen tudtam kikászálódni a sok ember közül, de amikor a színpadhoz értem már levegőt is kaptam. Amikor a lépcsőhöz értem az öt srác kikkel már többször is találkoztam megszólítottak.
- Itt a szöszi.
- Hali. - Mosolygott.
- Ebbe fogsz táncolni? - kérdezte meg a kék tincses.
- Táncolni?
- Igen, benne vagy a döntősökbe, ahogy mi. - Fényezte magát a zöldeskék szemű srác.
Jaj nekem, táncolnom is kell még egyet? Nem volt elég egy? Ez így hogy lesz? Nem lehetek benne a döntőben, hisz voltak tőlem jobbak is. Hmm...
Jaj de jó lesz, hogy egész Chicagóban látni fogják, hogy miben vagyok.
- 13-as számmal Maya Evans, 11-es számmal a Janoskians, 25-ös számmal Milly Skott és 32-es számmal Dave Renner. Ők a 2014 júniusi táncverseny döntősei.
De jó nekem, engem olvasott fel elsőnek hogy mindenki rám figyeljen. Hát persze a szösziké az elsőbbség.
Akkor meg egyet kell táncolni? Ilyen hidegben hogy megfagyjak? Hogyne.
- A második körben egy párt kell keresni magatoknak, majd ki kell találnotok egyfajta koreográfiát. A párt csak a döntősökből lehet kiválasztani.  15 percenként van!
Hát ezzel megint sokat segítettek most már kimondom - Faszom. -
Erre egy jó páran rám nézték, mire csak elvörösödtem. Mivel akik fent álltak a színpadon páratlanul voltak így valahonnan szalajtanom kellett egy párt. A Janoskians bandából voltak öten, így valamelyik srácot meg kell szereznem.
Mindenki lesétált a színpadról majd a párjukat kereste meg. Szinte mintha szétszórták volna őket olyan gyorsan eltűntek a "vesztesek"
- Hali srácok! - Köszöntem oda az öt tanácskozó sráchoz.
- Szia, Maya. - Mosolygott a kék tincses.
- Honnan ismered a szöszit? - Nyílt nagyra a szeme annak a srácnak, aki pontos hasonmása lehetett volna a kék hajúnak.
- Az nem Lényeges! Maya, táncolsz velem? - Mosolygott rám.
- Igen. - Mosolyogtam vissza.
Pont hogy még akartam kérdezni, de a srác hamarabb kapcsolt.
A neveket meg nem tudtam, de illett volna tudni hisz vele táncolok.
- Amúgy mi a neved? Bocsi hogy így kérdezem.
- Semmi gén, amúgy Luke vagyok.
- Hmm Luke, de ismerős! - Máskor inkább nem kérdezek nevet.
- Valami ötlet? - Kérdezte egy oldal mosollyal.
Jaj de örülök neked, te is kezd el a James féle sármos csajozó mosolyt, de neked nem mondok igent, de olyan helyes vagy! Nem ilyenre meg véletlen sem gondolunk!!
Megráztam a fejem.
- Nekem ez a mozdulat nagyon tetszik, benne lehetne? - Kérdezte mire meg is mutatta valamilyen letérdelős mozdulat volt, de tetszett.
- Szia, Maya. - Fogta mag valaki a derekam.
Mikor megfordultam James állt ott, mellette Brad és Berry.
- Hali, Tristan?
- Már harmadszorra ült fel az óriás körhintára. - Legyintett Berry.
- Mi volt ez a legyintés?
- De hisz Evans! Hogy lehet rajtatok kiigazodni? - jött oda Connor.
- Skacok, ő itt Luke. - Mutattam be a gyengébbek kedvéért, bár fölöslegesen, hisz "nagyon jó haver" ahogy Tristan mesélte. Ennek örülnöm kéne? Mert már tutira nem vagyok képben, ahogy Berry sem már egy jó pár napja. A társalgást befejezték Jamesék, majd elundultak egy pad fele, hogy míg mi gyakorlunk, ok kényelmesen megnézzenek. Ez megint nem volt Fair, de legalább ez a Luke gyerek jó fej volt. Meglepődtem mikor James visszarohant hozzám.
- Lemaradt a búcsú puszi. - Puszilta  meg ajkaim.
Felvontam az egyik szemöldököm és elmosolyodtam. Ez kellemesen ért, főleg hogy furcsán rám mosolygott. Imádtam!
- Akkor lehetne, mondjuk erre a számra? - Törte meg Luke a csendet, majd elindította a régi kedvencem Nelly -tőle a Here Comes the BOOM számot. Nagyon régóta ismerem, egészen az Adam Sendlar csontdarálók film óta. Erre még jól is lehet táncolni.
- Ez a szám már stoppolva van! - Nyújtotta ki a nyelvet a festett szőke srác a Janoskians l.
- Kapd be Dani! - Kiabált oda Luke.
Szóval Dani, akkor már csak három srác nevét nem tudom, de majd kimerül.
Ezen persze elmosolyodtam hisz úgy veszekedtek, mint az öt évesek. Furcsa egy banda azt meg mondom, de nekem nagyon szimpatikusak. Volt még 10 perc az alatt gyorsan összedobtunk egy táncot, amit már meg is jegyeztünk.
Meg volt két perc, mire a többiek körbe álltak, hogy "Táncoljátok el nekünk egyszer, zene nélkül" ahogy könyörgött Berry Brad karjai alatt.
- De csak egyszer! - Mondtuk teljesen egyszerre Luke-val.
Ez kicsit ijesztő volt, mire nagyra nyílt szemekkel egymásra is néztünk. James kicsit mérgesen nézett rám. Rá Mosolyogtam, mire megrázta a fejét és csak elmosolyodott.
- Akkor jöjjön az első páros! - Mondta a "műsorvezető"
Azok hála az égnek nem mi voltunk, hanem Dani és a Luke "ikre"
- Ezt figyeljétek! Lőttem egy ara papagájt.
- Hú, mekkora egy fasz vagy! - Forgattam meg a fejem.
Mekkora cucc. Lőtt egy ara papagájt egy szukának, mekkora cucc.
Amikor felálltunk a színpadra-annyira megrémültem a sok ezer embertől, hogy levert a víz. A kapucni mind a kettőnk fején fent volt így könnyebben ment a tankolás. Mikor beszóltam Tristannek, nem tudta mi bajom van, de Berry James és még Connor is tudta. Brad rég óta ismeri ezt a Mayát.
Nem értettem ezt, hogy minek kellett párba táncolni, de én nagyon élveztem. Jobb volt mint egyedül hisz ilyenkor a fele közönség a társadat nézi nem pedig a te kis mozdulataidat. Ilyenkor már jobban felszabadul az ember és még egyet táncolna.
Amit még nem értettem, hogy a bandát miért osztották fel? Szerintem együtt jobbak az emberek, de lehet ezt akarták el érni a zsűri tagok.
Amikor a tánc közepénél voltunk egy aprót tudtam szusszanni, míg Luke táncolt, de az tényleg apró volt. Próbáltam úgy mozogni, mint Luke, de neki a mozgása olyan "fiús" volt vagy is nem az én stílusom. Azt a 2 és fél percet fent a színpadon élet vidáman töltöttem, hisz nem csak én Imádtam hanem Luke és a zsűri is. A közönségről ne is beszéljünk, ők csak tomboltak. Soha nem láttam ennyi diákot az első sorban üvölteni. Jó lehet, hogy ritkán ha kiállok a színpadra (évente egyszer a városi karaokén) de eddig ez a második legjobb közönség. A legjobb az volt, amikor a közösségben megpillantottam Michaelt olyan vörös fejjel mint még soha senkit. Vagy az irigység beszélt belőle, vagy a "szerelem" de ezt kétlem és még én sem lehetek ennyire egoista.
A zsűri most mivel a második körben már ők pontoznak véleményt is mondanak.
- Nekem ez nagyon tetszett. Nem akarok senkit pártolni, de eddig ez a páros volt a legjobb. Úgy mozogtatok mintha ezer éve táncolnátok együtt. Az előttetek lévő páros olyan görcsösen mozgott és félt hogy el sieti, de ti gyorsan is mozogtatok meg összhangban voltatok. - Mondta az egyik férfi zsűri tag.
Most már előttünk állt egy mikrofon. amibe Luke beszélt bele inkább és én még csak bólogatott.
- Köszönjük. - Mosolygott szelíden Luke.
- Hát igen, ahogy az előbb zsűri társam elmondta eszméletlen jó páros vagytok. Van valami köztetek? Vagy, csak most ismertétek meg egymást?
- Nem, nincs semmi köztünk. - Rázta a fejét Luke.
- Pedig egy szexi páros lennétek. - Jegyezte meg még Egyszer Jason (Derulo)
Igen meg most is alig hiszem el hogy előtte táncoltam.
- Maya, elvitte a cica a nyelved?
- Hm, én, lenni Spanyol. - Mondtam hülyeségből.
- Tényleg?
- Dehogy. - Nevettem mire Luke elmosolyodott. - Nekem van barátom. - Mosolyogtam James fele.
Szerencsére Tristan a papagájjal volt elfoglalva így nem nagyon figyelt, de mikor figyel, őszintén?
- A mázlist. - nézett abba az irányba Jason, amerre én mosolygok. - És mennyire vagyoktok szerelmesek?
- Nem publikus. - mondtam nevetve.
- Jaj már! Előbb vagy utóbb benne lesztek a hírekben Evans ivadék! - kacsintott rám-
Ajjaj, ismer minket? Ez így nem lesz jó. - nevettem magamon.
A közönség is kuncogott egyet, mire a zsűri tagok a lapjukra firkantottak valamit és mi lassan lesétáltunk a színpadról. Luke felé pillantottam, aki a haverjaival futott össze. Próbáltam nem feltűnően elsétálni arra, de Daniel barátunk megállított.
- Héj szöszi!  - biccentett felém mikor egy öklözéssel megdicsérte Luke-ot. - Jól nyomtad. Hol tanultál meg így táncolni?
- Kösz. - Mosolyogtam felé. - A sulimban volt, hipp-hopp. Onnan.
- Na, ez már valami. - Nevetett kicsit gonoszan, majd nyújtotta az öklét hogy öklözzek vele.
 Berry és Brad a hátam mögül kiabált, de a nagy hangzavarba ép hogy meghallottam. Közelebb akartam menni Bradékhez, mire vissza rántott Luke. Nagyra nyitottam a szemem mire Berry és Brad oda rohantak mellém és a Janoskians srácok mellé.
- Az nem James? - kérdezte Connor.
- Dehogy, mit keresne fent a színpadon? - nézett rám Brad.
- Az előbb még ott állt. - mutattam magam mögé ahol senki nem volt.
Te jó isten, az tényleg James. - gondoltam magamban mire nagyra nyílt szemem és elkezdtem vacogni és libabőrös lettem.
- Na lám,kit látnak szemeim. - jegyezte meg Jason a színpadon.
- Mivel nem tudja még Chicago és a világ, szeretném közölni mindenkivel hogy SZERELMES VAGYOK! - mondta a mikrofonba.

Erre Brad és Berry rám nézett. Levegőt kapkodva az orromon pislogtam minden felé. James, ha ezt most komolyan gondolod, akkor ebből baj lesz!
- Igen! Akit már rág óta ismerek és mindig is ott volt a közelemben. Hiába kerestem égen földön, te voltál a legközelebb! És ha már itt tartunk Jason segítségével Maya Evansnek éneklem ezt a számot! - ült le a gitárjával egy oda készített székre. 
Jaj nekem. - vörösödtem el.
Berry mellettem fülig érő mosollyal állt és lökött oldalba. A kezét Brad fogta. Connor mellettem áll, aki csak a reakciómat figyelte.
"Nem látom esélyét annak,
hogy fejemből kiverjelek,
Egyre csak rád tudok gondolni,
Míg végül az enyém nem leszel" 
Istenem, még a végén elsírom magam. - törölgettem a szemeim. -
- gyere. - húzott Brad és Connor a színpad elé.
A közönség csak úgy széjjel ment, hogy nekünk legyen hely.  ezen nagyon meglepődtem. Luke és Dani is jött mögöttem, mire hirtelen eltűnt Connor és Brad. Berry valamit sejtve rám vigyorgott. Az arcom vörösebb volt mint a paradicsom. Mikor Jamesről levettem a szemem két oldalán a háttérben Connort és Brad-et pillantottam meg háttérben énekelve. Egyre közelebb jöttek hozzám, majd nyújtották a kezeiket, hogy felhúzzanak. Eközben alulról felsegített Luke és Dani. Könnyes szemmel pattantam fel a színpadra. A szám végét James nem is bírta befejezni hanem átadta a stafétát Connornak, majd közel jött hozzám a mikrofonnal a kezében.
- Szeretlek. - hajolt egészen közel hozzám.
- Én is. - csókoltam meg.
 
Ha tetszett a rész, comment.;) 
Köszönöm. 

3 megjegyzés: